logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Materiały POSM i konkurs konsumencki Oranżady Hellena

  PR 12.11.2016, przeczytano 1102 razy
ilustracjastrzałka

W okresie przedświątecznym Oranżada Hellena będzie promowana poprzez POSM w placówkach handlowych. Na materiałach wspierających sprzedaż przewidziano grafikę z wizerunkiem Kuby Wojewódzkiego i renifera. Oprócz wsparcia dla handlowców, rusza także konkurs konsumencki „Świętuj z Oranżadą”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-posm-i-konkurs-konsumencki-oranzady-hellena,30517,artykul.html

Materiały POSM – mocny branding w świątecznym klimacie

Firma Colian zaopatrzy placówki handlowe w oryginalne, świąteczne ekspozytory dedykowane produktom marki Hellena. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POSM (foldery, ulotki, plakaty, wobblery, wystawki paletowe, cokoły z Oranżadą Hellena, a także wystawki paletowe z Oranżadą Hellena 1,25l z dołączoną owijką i toperem), które przyciągną uwagę klientów i ułatwią wybór produktów.

Konkurs konsumencki z prezentami

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka Hellena przeprowadza konkurs konsumencki pod hasłem „Świętuj z Oranżadą”. Konkurs startuje 7 listopada i potrwa do 31 stycznia. Mechanizm jest prosty i jednocześnie angażujący - każdy, przesyłając zdjęcie z propozycją spędzenia świąt z Oranżadą Hellena (zgodne z regulaminem konkursu), weźmie udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Łącznie do wygrania będzie 1 001 nagród. Główna nagroda to voucher o wartości 5 000 zł na świąteczne ferie. Dodatkowo będzie można wygrać 100 kocyków z reniferami i 900 rogów renifera. Informacje o konkursie zamieszczone są na wszystkich materiałach POSM marki Hellena.

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764