logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom światowym liderem raportu Comvergence

  PR 04.03.2019, przeczytano 400 razy

MediaCom został uznany za najlepszą na świecie agencję sieciową w 2018 roku w kategorii pozyskiwania nowych klientów, według najnowszego raportu COMvergence za 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-swiatowym-liderem-raportu-comvergence,381477,artykul.html

Według raportu COMvergence sieć MediaCom pozyskała w ub.r. na całym świecie budżety o wartości 2,2 mld dol. (w tym 2 mld. na 12 najważniejszych rynkach). Wartość utrzymanych przez sieć w 2018 r. budżetów wyniosła 893 mln dol.

Kluczowe ubiegłoroczne wygrane sieci MediaCom objęły takich klientów jak: Adidas, Bose, Mars i Hilton. Sieć utrzymała również obsługę globalnego budżetu Shell oraz budżetu Sky w Wielkiej Brytanii.

W raporcie COMvergence brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymania obsługi klientów w 34 krajach, na łączną kwotę 30,4 mld dol. Oprócz zajęcia czołowego miejsca w globalnym rankingu, MediaCom był również najlepszą siecią w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku (APAC).

Ten wzrostowy trend utrzymuje się od 2 lat. Z danych raportu COMvergence za 2017 r. wynika, że sieć pozyskała wtedy budżety warte 2,1 mld dol., zdobywając takich klientów jak: PSA Peugeot Citroën, Walgreens Boots Alliance, Richemont i Falabella.

Stephen Allan, Prezes Zarządu i CEO sieci MediaCom powiedział: - To naprawdę fantastyczny wynik, z którego jesteśmy bardzo dumni. W MediaCom wierzymy, że strategia „People First” przynosi najlepsze wyniki - dla nas i naszych klientów – a nasz konsekwentny wzrost w ciągu ostatniego roku potwierdza, że udaje się nam ją realizować. Będziemy nadal kontynuowali nasze wysiłki, aby pozostać na szczycie w 2019 roku i nadal rozwijać biznesy naszych klientów.

W styczniu br. MediaCom został uznany za najlepszą sieć ubiegłego roku również przez firmę badawczą RECMA. Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane te są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.

Również polski MediaCom przykłada się do sukcesu swojej sieci - przykładowe lokalne wygrane z ostatnich miesięcy to Polpharma czy Hortex.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764