logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaklub.pl połączy ofertę serwisów cyfrowych treści płatnych

  PR 30.12.2020, przeczytano 774 razy

Mediaklub.pl to nowa platforma integrująca ofertę serwisów treści płatnych. W ramach pakietu i jednej subskrypcji użytkownicy Mediaklub.pl mają zapewniony nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisów: Newsweek, Forbes, Fakt, Auto Świat, Komputer Świat oraz Przegląd Sportowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaklub.pl-polaczy-oferte-serwisow-cyfrowych-tresci-platnych,389733,artykul.html

Abonenci pakietu Mediaklub.pl dzięki stałej miesięcznej opłacie oraz jednemu loginowi i hasłu zyskują nieograniczony dostęp do treści wszystkich serwisów subskrypcyjnych, w tym do podcastów premium oraz programów wideo powstających dla poszczególnych marek. Jednocześnie, subskrypcja Mediaklub.pl daje użytkownikowi dostęp do bieżących i archiwalnych wydań gazet, a także do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt.

Start platformy Mediaklub.pl jest milowym krokiem w rozwoju płatnych subskrypcji z grupy Ringier Axel Springer Polska. Dzięki jednej stałej atrakcyjnej opłacie użytkownicy otrzymają dostęp do kompleksowego pakietu i usługi pokrywającej tematykę z zakresu biznesu, polityki, sportu, technologii oraz motoryzacji.  To także pierwszy tego typu płatny pakiet łączący tekst, audio oraz wideo w jednym multimedialnym ekosystemie – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.  – Planujemy intensywny rozwój pakietu i produktu Mediaklub.pl, efekty tych działań będą widoczne już w pierwszym kwartale 2021.  Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym – dodaje Tomasz Gaweł.

Miesięczny dostęp do Mediaklub.pl kosztuje promocyjnie 24,90 zł, z gwarancją tej ceny do końca 2021 r. Cena regularna pakietu Mediaklub.pl będzie wynosiła 29,90 PLN. Dla porównania, suma opłat abonamentowych serwisów wchodzących w skład Mediaklub.pl to obecnie 107,4 PLN miesięcznie.

W ramach jednej subskrypcji Mediaklub.pl, użytkownicy zyskują pełny dostęp do serwisu Newsweek.pl, tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka, a także do treści serwisu Forbes.pl, miesięcznika Forbes Polska, magazynu Forbes Women, tłumaczeń najlepszych tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu Forbes. Subskrybenci Mediaklub.pl w ramach usługi mają także nielimitowany dostęp do Fakt.pl, a także premierowy i najszybszy dostęp do codziennych wydań dziennika FAKT, do magazynów, a także do bogatego archiwum artykułów. Użytkownicy Mediaklub.pl. zyskują także dostęp do serwisu Komputerswiat.pl, w tym do profesjonalnych testów sprzętu, a także do rozbudowanych artykułów popularnonaukowych i poradników. W ofercie serwisu Autoswiat.pl abonenci Mediaklub.pl znajdą testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz fachowe porady. Subskrypcja usługi Mediaklub.pl zapewnia swoim użytkownikom także dostęp do oferty przegladsportowy.pl oraz dostęp do treści drukowanego wydania dziennika Przegląd Sportowy, dodatków Przeglądu Sportowego takich jak: Ligowy Weekend, Magazyn Lig Zagranicznych, Przegląd Sportowy Historia, a także felietonów, artykułów oraz reportaży znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu.

Użytkownicy Mediaklub.pl zyskują także dostęp do programów wideo oraz wyjątkowych podcastów premium, realizowanych we współpracy z markami: Forbes i Forbes Women, Komputer Świat oraz Newsweek. W ofercie audio dostępnej za pośrednictwem Mediaklub.pl, subskrybenci znajdą m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej i Odety Moro, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcję obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.

Powstanie usługi subskrypcyjnej Mediaklub.pl jest oparte na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której są wydawane Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt24.pl, Forbes, Newsweek oraz Przegląd Sportowy z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content). Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764