logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Pawełczyk w zarządzie Koda Bots

  PR 05.02.2019, przeczytano 917 razy

Wrocławska firma tworząca chatboty dla biznesu rozwija nowe usługi i produkty oparte na własnej technologii. W tym celu do zarządu spółki dołączył Michał Pawełczyk, obecny szef technologii w KODA Bots.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-pawelczyk-w-zarzadzie-koda-bots,381095,artykul.html

- Minęły niemal trzy lata odkąd Facebook wprowadził możliwość budowy własnych chatbotów. Od tamtej pory zbudowaliśmy wiele rozwiązań dostosowanych do potrzeb marek z różnych branż. W tym modelu pracujemy nadal i kolejne, duże realizacje są przed nami - mówi Daniel Świątkowski, CEO spółki Hexe Capital, do której należy KODA Bots - W tym roku rozszerzamy formułę działania o nowe usługi i produkty. Stąd inwestycja w rozwój własnej technologii i włączenie Michała Pawełczyka w prace zarządu spółki. - dodaje Świątkowski.

Michał Pawełczyk dołączył do zarządu spółki w miejsce ustępującej z funkcji prezesa Marty Ogórkiewicz. Pawełczyk, to doświadczony CTO i przede wszystkim autor i główny architekt platformy KODA Bots. Od lat łączy kodowanie z kreatywnym spojrzeniem na potrzeby użytkownika. Tworzył projekty dla Żywca, PLAY, 4Fun.TV, Wedel czy PayU oraz odpowiada technologicznie za chatboty tworzone w KODA Bots.

-  Miniony rok upłynął nam nie tylko rozwoju spółki i prac na rzecz klientów. Rynek dojrzał i przyszedł czas na kolejne wyzwania technologiczne. Zbudowaliśmy nowe kompetencje wykraczające poza rozwiązania marketingowe na Messengerze. Mamy na koncie realizacje chatbotów intranetowych dla pracowników dużych korporacji. Nasza technologia staje się integralną częścią większych systemów programistycznych. Skończyliśmy prace nad platformą do tworzenia chatbotów. Przyszedł czas na udostępnienie jej szerokiej publiczności - zaznacza Pawełczyk

Źródło: KODA Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764