logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Pawełczyk w zarządzie Koda Bots

  PR 05.02.2019, przeczytano 174 razy

Wrocławska firma tworząca chatboty dla biznesu rozwija nowe usługi i produkty oparte na własnej technologii. W tym celu do zarządu spółki dołączył Michał Pawełczyk, obecny szef technologii w KODA Bots.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-pawelczyk-w-zarzadzie-koda-bots,381095,artykul.html

- Minęły niemal trzy lata odkąd Facebook wprowadził możliwość budowy własnych chatbotów. Od tamtej pory zbudowaliśmy wiele rozwiązań dostosowanych do potrzeb marek z różnych branż. W tym modelu pracujemy nadal i kolejne, duże realizacje są przed nami - mówi Daniel Świątkowski, CEO spółki Hexe Capital, do której należy KODA Bots - W tym roku rozszerzamy formułę działania o nowe usługi i produkty. Stąd inwestycja w rozwój własnej technologii i włączenie Michała Pawełczyka w prace zarządu spółki. - dodaje Świątkowski.

Michał Pawełczyk dołączył do zarządu spółki w miejsce ustępującej z funkcji prezesa Marty Ogórkiewicz. Pawełczyk, to doświadczony CTO i przede wszystkim autor i główny architekt platformy KODA Bots. Od lat łączy kodowanie z kreatywnym spojrzeniem na potrzeby użytkownika. Tworzył projekty dla Żywca, PLAY, 4Fun.TV, Wedel czy PayU oraz odpowiada technologicznie za chatboty tworzone w KODA Bots.

-  Miniony rok upłynął nam nie tylko rozwoju spółki i prac na rzecz klientów. Rynek dojrzał i przyszedł czas na kolejne wyzwania technologiczne. Zbudowaliśmy nowe kompetencje wykraczające poza rozwiązania marketingowe na Messengerze. Mamy na koncie realizacje chatbotów intranetowych dla pracowników dużych korporacji. Nasza technologia staje się integralną częścią większych systemów programistycznych. Skończyliśmy prace nad platformą do tworzenia chatbotów. Przyszedł czas na udostępnienie jej szerokiej publiczności - zaznacza Pawełczyk

Źródło: KODA Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?
Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na...
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764