logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

  PR 11.05.2018, przeczytano 992 razy
ilustracjastrzałka

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-_ladny-dom_-swietuje-20-urodziny,36465,artykul.html

Redakcja „Ładnego Domu” ogłasza wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy Technonicol. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom[at]agora.pl

  • Więcej informacji na temat konkursu – w czerwcowym numerze „Ładnego Domu”.

W wydaniu specjalnym „Okna Drzwi Bramy”, które towarzyszy najnowszemu numerowi pisma, znalazły się trzy praktyczne rozdziały. W części „Przed decyzją” czytelnicy przeczytają m.in. porady na temat doboru okien, drzwi i bram tak, aby wraz z elewacją tworzyły one harmonijną całość. W sekcji „Materiały, technologie” redakcja przedstawia najważniejsze informacje na temat różnych materiałów i rodzajów okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, a także dostępnych technologii inteligentnego domu i sterowania bram garażowych. Rozdział „Poradnik wykonawcy” to praktyczne wskazówki dla osób, które zamierzają montować okna, drzwi lub bramy.

Ponadto, w czerwcowym wydaniu „Ładnego Domu” redakcja podpowiada m.in., jak zaprojektować wygodny dom dla rodziny z czwórką dzieci, jak zabezpieczyć stare elementy stolarki i jak zaplanować termomodernizację domu. W numerze znalazły się również odpowiedzi ekspertów na najważniejsze pytania dotyczące klimatyzatorów oraz 6 gotowych projektów domów w mieście wraz z cenami. Po raz kolejny redakcja zachęca także właścicieli domów do wprowadzania rozwiązań ekologicznych i antysmogowych.

  • Najnowszy numer „Ładnego Domu” z dodatkiem „Okna Drzwi Bramy” jest dostępny w sprzedaży od czwartku, 10 maja br. w cenie 10,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w kinach sieci Helios. Konkurs promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w czasopismach Agory oraz w internecie (Gazeta.pl i media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764