logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

  PR 11.05.2018, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-_ladny-dom_-swietuje-20-urodziny,36465,artykul.html

Redakcja „Ładnego Domu” ogłasza wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy Technonicol. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom[at]agora.pl

  • Więcej informacji na temat konkursu – w czerwcowym numerze „Ładnego Domu”.

W wydaniu specjalnym „Okna Drzwi Bramy”, które towarzyszy najnowszemu numerowi pisma, znalazły się trzy praktyczne rozdziały. W części „Przed decyzją” czytelnicy przeczytają m.in. porady na temat doboru okien, drzwi i bram tak, aby wraz z elewacją tworzyły one harmonijną całość. W sekcji „Materiały, technologie” redakcja przedstawia najważniejsze informacje na temat różnych materiałów i rodzajów okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, a także dostępnych technologii inteligentnego domu i sterowania bram garażowych. Rozdział „Poradnik wykonawcy” to praktyczne wskazówki dla osób, które zamierzają montować okna, drzwi lub bramy.

Ponadto, w czerwcowym wydaniu „Ładnego Domu” redakcja podpowiada m.in., jak zaprojektować wygodny dom dla rodziny z czwórką dzieci, jak zabezpieczyć stare elementy stolarki i jak zaplanować termomodernizację domu. W numerze znalazły się również odpowiedzi ekspertów na najważniejsze pytania dotyczące klimatyzatorów oraz 6 gotowych projektów domów w mieście wraz z cenami. Po raz kolejny redakcja zachęca także właścicieli domów do wprowadzania rozwiązań ekologicznych i antysmogowych.

  • Najnowszy numer „Ładnego Domu” z dodatkiem „Okna Drzwi Bramy” jest dostępny w sprzedaży od czwartku, 10 maja br. w cenie 10,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w kinach sieci Helios. Konkurs promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w czasopismach Agory oraz w internecie (Gazeta.pl i media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone