logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

  PR 11.05.2018, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-_ladny-dom_-swietuje-20-urodziny,36465,artykul.html

Redakcja „Ładnego Domu” ogłasza wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy Technonicol. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom[at]agora.pl

  • Więcej informacji na temat konkursu – w czerwcowym numerze „Ładnego Domu”.

W wydaniu specjalnym „Okna Drzwi Bramy”, które towarzyszy najnowszemu numerowi pisma, znalazły się trzy praktyczne rozdziały. W części „Przed decyzją” czytelnicy przeczytają m.in. porady na temat doboru okien, drzwi i bram tak, aby wraz z elewacją tworzyły one harmonijną całość. W sekcji „Materiały, technologie” redakcja przedstawia najważniejsze informacje na temat różnych materiałów i rodzajów okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, a także dostępnych technologii inteligentnego domu i sterowania bram garażowych. Rozdział „Poradnik wykonawcy” to praktyczne wskazówki dla osób, które zamierzają montować okna, drzwi lub bramy.

Ponadto, w czerwcowym wydaniu „Ładnego Domu” redakcja podpowiada m.in., jak zaprojektować wygodny dom dla rodziny z czwórką dzieci, jak zabezpieczyć stare elementy stolarki i jak zaplanować termomodernizację domu. W numerze znalazły się również odpowiedzi ekspertów na najważniejsze pytania dotyczące klimatyzatorów oraz 6 gotowych projektów domów w mieście wraz z cenami. Po raz kolejny redakcja zachęca także właścicieli domów do wprowadzania rozwiązań ekologicznych i antysmogowych.

  • Najnowszy numer „Ładnego Domu” z dodatkiem „Okna Drzwi Bramy” jest dostępny w sprzedaży od czwartku, 10 maja br. w cenie 10,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w kinach sieci Helios. Konkurs promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w czasopismach Agory oraz w internecie (Gazeta.pl i media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stosowanie cenzury prewencyjnej przez Polską Agencję Prasową PAP
W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR
Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz...
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
#Hashtagchallenge – jeden z najatrakcyjniejszych formatów na Tiktoku już dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764