logo
WIADOMOŚCI

Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

Mateusz Zawiślak  PR 11.05.2018, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-_ladny-dom_-swietuje-20-urodziny,36465,artykul.html

Redakcja „Ładnego Domu” ogłasza wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy Technonicol. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom[at]agora.pl

  • Więcej informacji na temat konkursu – w czerwcowym numerze „Ładnego Domu”.

W wydaniu specjalnym „Okna Drzwi Bramy”, które towarzyszy najnowszemu numerowi pisma, znalazły się trzy praktyczne rozdziały. W części „Przed decyzją” czytelnicy przeczytają m.in. porady na temat doboru okien, drzwi i bram tak, aby wraz z elewacją tworzyły one harmonijną całość. W sekcji „Materiały, technologie” redakcja przedstawia najważniejsze informacje na temat różnych materiałów i rodzajów okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, a także dostępnych technologii inteligentnego domu i sterowania bram garażowych. Rozdział „Poradnik wykonawcy” to praktyczne wskazówki dla osób, które zamierzają montować okna, drzwi lub bramy.

Ponadto, w czerwcowym wydaniu „Ładnego Domu” redakcja podpowiada m.in., jak zaprojektować wygodny dom dla rodziny z czwórką dzieci, jak zabezpieczyć stare elementy stolarki i jak zaplanować termomodernizację domu. W numerze znalazły się również odpowiedzi ekspertów na najważniejsze pytania dotyczące klimatyzatorów oraz 6 gotowych projektów domów w mieście wraz z cenami. Po raz kolejny redakcja zachęca także właścicieli domów do wprowadzania rozwiązań ekologicznych i antysmogowych.

  • Najnowszy numer „Ładnego Domu” z dodatkiem „Okna Drzwi Bramy” jest dostępny w sprzedaży od czwartku, 10 maja br. w cenie 10,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w kinach sieci Helios. Konkurs promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w czasopismach Agory oraz w internecie (Gazeta.pl i media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
 
czwartek 24.05.2018, 165 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone