logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska

  PR 07.03.2019, przeczytano 580 razy

Z początkiem marca 2019 r. Monika Masztakowska objęła stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska. Z firmą związana jest od blisko 15 lat. Wcześniej wspierała między innymi sieć dystrybucji prestiżowych kart jako menadżer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-masztakowska-szefowa-sprzedazy-i-marketingu-diners-club-polska,381527,artykul.html

Monika Masztakowska posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i public relations. Pracę w Diners Club Polska rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu  marketingu i sprzedaży całej firmy.

- Diners Club to firma z ugruntowaną pozycją na rynku, budowaną przez wiele lat. Mamy unikalną ofertę kart płatniczych skierowaną do osób podróżujących prywatnie i służbowo, których z roku na rok w Polsce przybywa, co pokazują m.in. nasze cykliczne badania. Wiemy, że potencjał sprzedaży kart Diners Club jest duży i dlatego stale udoskonalamy naszą ofertę oraz pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów i partnerów. Wierzę, że wspólnie z doświadczonym zespołem możemy jeszcze wiele osiągnąć – mówi Monika Masztakowska, nowa Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska.

- Cieszę się, że za sprzedaż i marketing Diners Club Polska będzie odpowiadać tak doświadczona osoba. Monika była obecna we wszystkich kluczowych momentach dla naszej marki. Wprowadzała m.in. większość kart i usług do oferty. Jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w Diners Club Polska, która bardzo dobrze poznała każdy aspekt firmy pod względem produktowym, sprzedażowym czy marketingowym – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.

Monika Masztakowska w Diners Club pracuje od prawie 15 lat. Wcześniej była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu zastąpiła Pawła Kałudowa.

Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.

Źródło: Diners Club Polska

www.dinersclub.pl/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764