Od marca 2021 działania contentowe oraz reklamowe są prowadzone przez ekipę z Krakowa. W pierwszej fazie współpracy zostaną opracowane nowe key visuals do użytku w mediach społecznościowych. Copa nie wyklucza rozszerzenia współpracy na kolejne kanały.
- Wiele jest przykładów komunikacji podmiotów ze świata kultury i sztuki, które traktują social media, jak tablice reklamowe i tego będziemy unikać jak ognia. Musi być barwnie i ciekawie, niczym w salonie artystycznym. Wsparcie agencji artystycznej w dobie pandemii to zadanie z kategorii ekstremalnych, dlatego podchodzimy do niego szczególnie uważnie. Cele komunikacyjne, wyznaczone przez klienta to wzrost rozpoznawalności marki oraz zainteresowania usługami i zmiana postrzegania wydarzeń teatralnych i estradowych, jako sfery dla sztywniaków. Ten klient współpracuje z największymi gwiazdami sceny i ekranu, więc nasi contentowcy już zacierają ręce - mówi Maciej Sowa, business developer w More Bananas.
Na razie żadna ze stron nie chce zdradzać szczegółów, ale wiadomo, że pola narracyjne mają ujmować sytuacje ze świata teatru, estrady i mediów. Koncepcję kreatywną będzie wyróżniało nawiązanie do trendów w sztuce digitalowej ostatnich 5 lat. Claimem pierwszej kampanii będzie “Zapisz na później”/”dodaj do zakładek”, nawiązujący do logo Copy.
- Oferta More Bananas trafiła do nas dawno temu i porównując ją z innymi, nadal widzieliśmy przewagę “małpek”, nie tylko w sferze brandingu i ogólnego tonu komunikacji, ale też w wynajdywaniu pozornie odległych kontekstów i skojarzeń. Najlepiej ze wszystkich dopasowali ofertę do naszych obecnych potrzeb i oczekiwań, dlatego powierzamy im komunikację w największym medium społecznościowym. Nie ma co udawać, że lockdown nas nie dotyczy, ale za swój obowiązek uważamy wysłanie sygnału “Pamiętajcie o nas - jesteśmy dla Was. Do zobaczenia później. - podsumowuje Paweł Kopala, właściciel agencji.
Copa zdecydowała się na współpracę z More Bananas po przedstawieniu oferty. Za działania po stronie agencji odpowiadają: Daria Bokowy, social media specialist ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec, graphic designer.
Źródło: More Bananas