logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dla Copa Agencji Artystycznej

  PR 19.04.2021, przeczytano 732 razy

Od marca 2021 działania contentowe oraz reklamowe są prowadzone przez ekipę z Krakowa. W pierwszej fazie współpracy zostaną opracowane nowe key visuals do użytku w mediach społecznościowych. Copa nie wyklucza rozszerzenia współpracy na kolejne kanały.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dla-copa-agencji-artystycznej,391118,artykul.html

- Wiele jest przykładów komunikacji podmiotów ze świata kultury i sztuki, które traktują social media, jak tablice reklamowe i tego będziemy unikać jak ognia. Musi być barwnie i ciekawie, niczym w salonie artystycznym. Wsparcie agencji artystycznej w dobie pandemii to zadanie z kategorii ekstremalnych, dlatego podchodzimy do niego szczególnie uważnie. Cele komunikacyjne, wyznaczone przez klienta to wzrost rozpoznawalności marki oraz zainteresowania usługami i zmiana postrzegania wydarzeń teatralnych i estradowych, jako sfery dla sztywniaków. Ten klient współpracuje z największymi gwiazdami sceny i ekranu, więc nasi contentowcy już zacierają ręce - mówi Maciej Sowa, business developer w More Bananas.

Na razie żadna ze stron nie chce zdradzać szczegółów, ale wiadomo, że pola narracyjne mają ujmować sytuacje ze świata teatru, estrady i mediów. Koncepcję kreatywną będzie wyróżniało nawiązanie do trendów w sztuce digitalowej ostatnich 5 lat. Claimem pierwszej kampanii będzie “Zapisz na później”/”dodaj do zakładek”, nawiązujący do logo Copy.

- Oferta More Bananas trafiła do nas dawno temu i porównując ją z innymi, nadal widzieliśmy przewagę “małpek”, nie tylko w sferze brandingu i ogólnego tonu komunikacji, ale też w wynajdywaniu pozornie odległych kontekstów i skojarzeń. Najlepiej ze wszystkich dopasowali ofertę do naszych obecnych potrzeb i oczekiwań, dlatego powierzamy im komunikację w największym medium społecznościowym. Nie ma co udawać, że lockdown nas nie dotyczy, ale za swój obowiązek uważamy wysłanie sygnału “Pamiętajcie o nas - jesteśmy dla Was. Do zobaczenia później. - podsumowuje Paweł Kopala, właściciel agencji.

Copa zdecydowała się na współpracę z More Bananas po przedstawieniu oferty. Za działania po stronie agencji odpowiadają: Daria Bokowy, social media specialist ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec, graphic designer.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764