logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe stawia na strategię 360°

  PR 04.11.2020, przeczytano 1135 razy
ilustracja
Rafał Lampasiak

MullenLowe inwestuje w kompetencje strategiczne 360°, integruje też działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego. Na czele stanie Rafał Lampasiak, obejmujący od listopada funkcję Strategy Director całej grupy MullenLowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-stawia-na-strategie-360%C2%B0,389067,artykul.html

Celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych. Szczególny nacisk firma kładzie na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania.

W wyniku integracji kompetencji strategicznych w jednym miejscu powstaje multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii, zdolny do sprostania szeregowi wyzwań komunikacyjnych i technologicznych. Od kilku lat Grupa intensywnie wzmacnia obszar digital i nowych technologii, w październiku MullenLowe Media Hub został uznany za Digitalowy Dom Mediowy Roku Mixx Awards.

Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję Business Intelligence&Strategy Director domu mediowego Media Hub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected. Pomiędzy spółkami MediaHub oraz The Dots Connected zostanie nawiązana współpraca, dzięki której oferta MediaHub zostanie poszerzona o dodatkowe obszary związane z danymi, Business Intelligence oraz AI.

Rafał Lampasiak dołączył do MullenLowe w lutym 2020 roku, gdzie przeszedł z agencji Scholz&Friends. Wcześniej przez wiele lat pracował nad strategiami międzynarodowych i lokalnych marek w firmach takich jak Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.

Źródło: MullenLowe Mediahub

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764