MullenLowe inwestuje w kompetencje strategiczne 360°, integruje też działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego. Na czele stanie Rafał Lampasiak, obejmujący od listopada funkcję Strategy Director całej grupy MullenLowe.
Celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych. Szczególny nacisk firma kładzie na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania.
W wyniku integracji kompetencji strategicznych w jednym miejscu powstaje multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii, zdolny do sprostania szeregowi wyzwań komunikacyjnych i technologicznych. Od kilku lat Grupa intensywnie wzmacnia obszar digital i nowych technologii, w październiku MullenLowe Media Hub został uznany za Digitalowy Dom Mediowy Roku Mixx Awards.
Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję Business Intelligence&Strategy Director domu mediowego Media Hub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected. Pomiędzy spółkami MediaHub oraz The Dots Connected zostanie nawiązana współpraca, dzięki której oferta MediaHub zostanie poszerzona o dodatkowe obszary związane z danymi, Business Intelligence oraz AI.
Rafał Lampasiak dołączył do MullenLowe w lutym 2020 roku, gdzie przeszedł z agencji Scholz&Friends. Wcześniej przez wiele lat pracował nad strategiami międzynarodowych i lokalnych marek w firmach takich jak Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.
Źródło: MullenLowe Mediahub