logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nasz Głos Poznański ma już rok

  PR 17.04.2012, przeczytano 2129 razy
ilustracjastrzałka

12 kwietnia 2011 roku ukazał się pierwszy numer Naszego Głosu Poznańskiego. Od tego momentu ten bezpłatny dwutygodnik zyskał dużą polarność wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Obecnie tytuł obejmuje swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin. Wydawcą jest firma Lech-Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasz-glos-poznanski-ma-juz-rok,15259,artykul.html

W ciągu ostatniego roku dwutygodnik zwiększył nakład z 15 do 20 tys. Wzrosła również liczba stałych punktów dystrybucji ze 180 do 300. Przez ostatnie 12 miesięcy Nasz Głos Poznański nawiązał współpracę z Lechem Poznań, co zaowocowało wieloma konkursami na łamach gazety. Partnerem tytułu jest także Starostwo Poznańskie oraz kilkanaście podpoznańskich gmin. Redaktorowi naczelnemu, Sławomirowi Lechnie, w ciągu ostatniego roku udało się pozyskać wiele znanych nazwisk. Obecnie na łamach dwutygodnika piszą m.in. Marek Fiedler, pisarz i podróżnik, Piotr Talaga, były zastępca redaktora naczelnego Głosu Wielkopolskiego, Mariusz Kaźmierczak, redaktor działu sportowego Głosu Wielkopolskiego oraz Jerzy Laskowski, były wieloletni dyrektor Filharmonii Poznańskiej.

Dalsze plany Naszego Głosu Poznańskiego to zwiększenie całościowego nakładu (szczególnie w obrębie Poznania) do 25 tys. Ponadto, zmiana częstotliwości publikacji z dwutygodnika na tygodnik. W najbliższym czasie nastąpi uruchomienie nowej strony internetowej.

Źródło: Mission Public Relations

www.naszglospoznanski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764