logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nasz Głos Poznański ma już rok

  PR 17.04.2012, przeczytano 2778 razy
ilustracjastrzałka

12 kwietnia 2011 roku ukazał się pierwszy numer Naszego Głosu Poznańskiego. Od tego momentu ten bezpłatny dwutygodnik zyskał dużą polarność wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Obecnie tytuł obejmuje swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin. Wydawcą jest firma Lech-Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasz-glos-poznanski-ma-juz-rok,15259,artykul.html

W ciągu ostatniego roku dwutygodnik zwiększył nakład z 15 do 20 tys. Wzrosła również liczba stałych punktów dystrybucji ze 180 do 300. Przez ostatnie 12 miesięcy Nasz Głos Poznański nawiązał współpracę z Lechem Poznań, co zaowocowało wieloma konkursami na łamach gazety. Partnerem tytułu jest także Starostwo Poznańskie oraz kilkanaście podpoznańskich gmin. Redaktorowi naczelnemu, Sławomirowi Lechnie, w ciągu ostatniego roku udało się pozyskać wiele znanych nazwisk. Obecnie na łamach dwutygodnika piszą m.in. Marek Fiedler, pisarz i podróżnik, Piotr Talaga, były zastępca redaktora naczelnego Głosu Wielkopolskiego, Mariusz Kaźmierczak, redaktor działu sportowego Głosu Wielkopolskiego oraz Jerzy Laskowski, były wieloletni dyrektor Filharmonii Poznańskiej.

Dalsze plany Naszego Głosu Poznańskiego to zwiększenie całościowego nakładu (szczególnie w obrębie Poznania) do 25 tys. Ponadto, zmiana częstotliwości publikacji z dwutygodnika na tygodnik. W najbliższym czasie nastąpi uruchomienie nowej strony internetowej.

Źródło: Mission Public Relations

www.naszglospoznanski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764