logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nasz Głos Poznański ma już rok

  PR 17.04.2012, przeczytano 3043 razy
ilustracjastrzałka

12 kwietnia 2011 roku ukazał się pierwszy numer Naszego Głosu Poznańskiego. Od tego momentu ten bezpłatny dwutygodnik zyskał dużą polarność wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Obecnie tytuł obejmuje swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin. Wydawcą jest firma Lech-Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasz-glos-poznanski-ma-juz-rok,15259,artykul.html

W ciągu ostatniego roku dwutygodnik zwiększył nakład z 15 do 20 tys. Wzrosła również liczba stałych punktów dystrybucji ze 180 do 300. Przez ostatnie 12 miesięcy Nasz Głos Poznański nawiązał współpracę z Lechem Poznań, co zaowocowało wieloma konkursami na łamach gazety. Partnerem tytułu jest także Starostwo Poznańskie oraz kilkanaście podpoznańskich gmin. Redaktorowi naczelnemu, Sławomirowi Lechnie, w ciągu ostatniego roku udało się pozyskać wiele znanych nazwisk. Obecnie na łamach dwutygodnika piszą m.in. Marek Fiedler, pisarz i podróżnik, Piotr Talaga, były zastępca redaktora naczelnego Głosu Wielkopolskiego, Mariusz Kaźmierczak, redaktor działu sportowego Głosu Wielkopolskiego oraz Jerzy Laskowski, były wieloletni dyrektor Filharmonii Poznańskiej.

Dalsze plany Naszego Głosu Poznańskiego to zwiększenie całościowego nakładu (szczególnie w obrębie Poznania) do 25 tys. Ponadto, zmiana częstotliwości publikacji z dwutygodnika na tygodnik. W najbliższym czasie nastąpi uruchomienie nowej strony internetowej.

Źródło: Mission Public Relations

www.naszglospoznanski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tegoroczna edycja „Jutronautów”, czyli flagowego programu „Gazety Wyborczej”, skupia się na wpływie zmian cywilizacyjnych na przyszłość życia codziennego. 7. odsłona akcji pokaże m.in., jak młodsze generacje widzą konflikt pokoleń i przyszłość pracy. Jutronauci 2023 to właśnie ludzie młodzi – naukowcy, biznesmenki i startupowcy,...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br.
Użytkownicy i użytkowniczki oraz przedsiębiorstwa obdarzają Google ogromnym zaufaniem, korzystając z naszych produktów. Tysiące Googlersów pracuje całą dobę, aby tworzyć i egzekwować skuteczne zasady systemu reklamowego, które zarówno zapobiegają nadużyciom, jak i umożliwiają reklamodawcom i wydawcom dalszy rozwój. Praca ta jest niezbędna,...
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.
Nowe narzedzie w  centrum przejrzystości reklam Google
Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764