logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newsweek: Jakub Korus szefem nowego projektu

  PR 22.10.2021, przeczytano 392 razy

Jakub Korus, dziennikarz tygodnika „Newsweek Polska” oraz wydawca serwisu Newsweek.pl, obejmie nowo utworzone stanowisko szefa projektu dziennikarstwa śledczego w Newsweeku. Materiały, które powstaną w ramach prac zespołu śledczego wzbogacą ofertę Newsweeka i będą się ukazywać zarówno w formie drukowanej jak i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newsweek%3A-jakub-korus-szefem-nowego-projektu,393498,artykul.html

– Jakub Korus ma dać nowy impuls dziennikarstwu śledczemu w Newsweeku. Już w zeszłym roku, czego potwierdzeniem były nominacje i nagrody, udowodnił, że jest to dziedzina, w której czuje się dobrze i w której osiąga dostrzegane przez rynek sukcesy. Pokładamy więc w jego misji – jesteśmy przekonani – uzasadnione nadzieje. Co więcej, chcemy, by był to na tym polu nie ostatni, ale pierwszy krok – mówi Tomasz Lis, redaktor naczelny Newsweek Polska.

– Czytelnik ceni sobie dziennikarstwo najwyższej próby. Oczekuje, że dziennikarze nieustannie będą patrzeć na ręce władzy oraz jej instytucjom. Chcemy, aby takie właśnie teksty były ważną częścią oferty dziennikarstwa śledczego Newsweeka – mówi Jakub Korus, nowy szef projektu dziennikarstwa śledczego, dziennikarz tygodnika Newsweek.

Jakub Korus jest związany z „Newsweekiem” od 2008 roku. W 2015 roku wraz z Wojciechem Cieślą został nominowany do nagrody Grand Press za cykl „Minister Szyszko na włościach”, a w roku 2020 do Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za „Surogatki z Miasteczka Wilanów”.

Na stanowisku wydawcy Newsweek.pl Jakuba Korusa zastąpi Emilia Stawikowska, dotychczas reporterka serwisu.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764