logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niebezpieczni w sieci – konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną

  PR 02.03.2020, przeczytano 384 razy

W organizacjach pozarządowych siła! Chcemy z niej skorzystać i działać razem. Dlatego ogłaszamy konkurs na pomysł na najlepszą kampanię informacyjno-edukacyjną poświęconą bezpieczeństwu w sieci, którą wspólnie zrealizujemy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niebezpieczni-w-sieci-%E2%80%93-konkurs-dla-ngo-na-najlepsza-kampanie-edukacyjna,385899,artykul.html

Naszym celem jest wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci. Niezależnie, ile mają lat – zależy nam, aby byli świadomymi użytkownikami internetu. Nie chcemy straszyć. Chcemy edukować. Pokazywać zagrożenia, ale i wskazywać sposoby radzenia sobie z nimi.

Zróbmy to razem!

– Bezpieczeństwo w sieci to temat, który dotyczy każdego z nas. Dlatego do wspólnego działania zapraszamy organizacje pozarządowe. Wierzymy w ich potencjał i chcemy z niego czerpać – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – To właśnie do nich adresujemy nasz konkurs „NieBezpieczni w sieci”, który organizujemy w ramach kampanii „e-Polak potrafi!” – dodaje szef MC.

Zadanie konkursowe? Przyślijcie nam swoje pomysły na kampanię edukacyjno-informacyjną, która najlepiej – Waszym zdaniem – zrealizuje to założenie.

Nagroda? Pieniężna. Choć nie tylko – zrealizujemy, we współpracy ze zwycięskimi NGO, od 1 do 3 najlepszych kampanii. W sumie przeznaczymy na ten cel 500 000 złotych.

Jakich pomysłów szukamy?

Kreatywnych, innowacyjnych, nieprzeciętnych.

Aby wziąć udział w naszym konkursie, musicie spełnić tylko dwa warunki:

  1. mieć doświadczenie w realizacji minimum jednej kampanii edukacyjnej/informacyjnej,
  2. wypełnić prosty formularz dostępny TUTAJ

Zależy nam, aby kampanie docierały do jednej lub kilku z poniższych grup docelowych:

  1. dorośli korzystający z internetu, o niskiej świadomości zagrożeń (ze szczególnym uwzględnieniem osób powyżej 34. roku życia, głównie ze wsi, małych i średnich miast o dochodach poniżej średniej),
  2. przedsiębiorcy (małych i średnich przedsiębiorstw),
  3. opiekunowie dzieci.

Szczegółowe cele znajdziecie w regulaminie naszego konkursu.

Dwa etapy oceny

Do naszego konkursu możecie zgłosić projekt nowej kampanii edukacyjno-informacyjnej lub kampanię, którą realizowaliście już wcześniej i chcielibyście ją powtórzyć lub rozwinąć. Udział w konkursie podzieliliśmy na dwa etapy. W pierwszym – Kapituła Konkursowa dokona oceny koncepcji Waszej kampanii. Autorzy maksymalnie pięciu najlepiej ocenionych pomysłów zostaną zaproszeni do udziału w drugim etapie konkursu. A ten polegał będzie na prezentacji kampanii przed Kapitułą Konkursową. W zależności od wyników tego etapu, wybierzemy liczbę laureatów. A tych może być od jednego do trzech, a dokładnie od jednej do trzech, bo mówimy przecież o organizacjach pozarządowych.

Czas na terminy, o których musicie pamiętać.

Pierwszy i najważniejszy – 22 marca 2020 r. Do końca tego dnia czekamy na Wasze zgłoszenia. Od razu po zamknięciu listy zgłoszeń, nasza Kapituła Konkursowa weźmie się do wytężonej pracy. Od 14 kwietnia autorów najlepszych pomysłów będziemy zapraszać na spotkania i ich prezentację przed Kapitułą. Wyniki konkursu ogłosimy najpóźniej 8 maja.

Zależy nam na czasie – zwycięskie projekty zrealizujemy wspólnie pomiędzy czerwcem a październikiem tego roku.

To teraz w skrócie:

  • 22 marca 2020 r. – do tego dnia czekamy na Wasze zgłoszenia
  • 22 marca – 12 kwietnia 2020 r. – pierwszy etap konkursu, ocena koncepcji kampanii przez Kapitułę Konkursową
  • 14 kwietnia 2020 r. – rozpoczęcie drugiego etapu konkursu, prezentacje najlepszych pomysłów przed Kapitułą Konkursową
  • 8 maja 2020 r. – ogłoszenie zwycięzcy/ zwycięzców!

Jest o co walczyć!

Przyszedł czas na informacje, na które na pewno czekacie. Pula nagród. To nie jest typowy konkurs, jakich wiele, w związku z tym pula nagród też jest inna, niż zwykle. Zacznijmy od puli nagród pieniężnych – wynosi 15 000 zł. Za to pula środków na realizację pomysłów na kampanie – to aż pół miliona złotych.

Wysokość poszczególnych nagród zależy od liczby wyłonionych laureatów.

Więcej informacji na ten temat oraz wszystko inne, co powinniście wiedzieć przed zgłoszeniem się do konkursu, znajdziecie w jego REGULAMINIE[PDF]

Organizatorzy i partnerzy

Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji. Patronat medialny: ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl.

Źródło: Ministerstwo Cyfryzacji

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764