logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza reorganizację struktury swoich europejskich jednostek biznesowych

  PR 02.04.2021, przeczytano 284 razy

Firma Nikon ogłosiła dziś reorganizację struktury swoich europejskich jednostek biznesowych specjalizujących się w segmencie produktów fotograficznych oraz w dziedzinie sprzętu dla służby zdrowia. Zabiegi te mają na celu zwiększenie sprawności oddziałów i ich konkurencyjności na wysoce zmiennym rynku, jak również zapewnienie wsparcia dla rosnącego portfolio wysokiej jakości produktów oraz usług firmy Nikon w całej Europie. Zmiany wejdą w życie z dniem 1 kwietnia 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-reorganizacje-struktury-swoich-europejskich-jednostek-biznesowych,390885,artykul.html

Przedsiębiorstwo Nikon Holdings Europe BV, które pełni funkcje wsparcia korporacyjnego dla spółek Grupy Nikon na terenie Europy, zostanie poddane fuzji ze spółkami Nikon Europe BV oraz Nikon Instruments Europe BV w dniu 1 kwietnia 2021 r. Nikon Holdings Europe BV będzie kontynuować działalność biznesową jako spółka docelowa.

Dodatkowo, Nikon Holdings Europe BV zainicjuje transgraniczne fuzje w rozumieniu prawa z jednostkami Nikon GmbH, Nikon France S.A.S., Nikon CEE GmbH oraz Nikon Instruments S.p.A., przy czym każda z tych spółek będzie kontynuować działalność jako oddział Nikon Holdings Europe BV od dn. 1 kwietnia 2021 r.*

Po tej fuzji Nikon Holdings Europe BV zostanie przemianowana na Nikon Europe BV.

Zmiany te pozwolą firmie Nikon umocnić się organizacyjnie poprzez połączenie atutu skali z posiadaną lokalnie specjalistyczną wiedzą i umiejętnościami – promując doskonałość operacyjną przy jednoczesnym utrzymaniu bliskiego kontaktu z partnerami handlowymi i konsumentami.

Zaktualizowany przegląd struktury

  • Nazwa firmy: Nikon Europe BV
  • Adres: Tripolis 100, Burgerweeshuispad 101, 1076 ER Amsterdam, Holandia
  • Kapitał:  20 000 EUR (ok. 2 400 000 ¥)
  • Dyrektor naczelny: Tetsuya Morimoto
  • Liczba pracowników:  ok. 550
  • Specjalność: Scentralizowane dostarczanie, administracja i zarządzanie funduszami oddziałów w Europie.
  • Import, sprzedaż i serwis aparatów fotograficznych i mikroskopów
  • Udziałowiec: W całości własność Nikon Corporation

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

* Fuzja Nikon U.K. Ltd. z Nikon Holdings Europe BV odbyła się w podobny sposób ze skutkiem prawnym od 1 grudnia 2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764