logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nordea Habitat w kampanii reklamowej

  PR 04.05.2007, przeczytano 457 razy

Ruszyła nowa kampania reklamowa Nordea Bank Polska. Jej twarzą jest znany z poprzednich działań reklamowych banku Toni Hyyryläinen, który tym razem zachęca do skorzystania z kredtytu mieszkaniowego Nordea Habitat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nordea-habitat-w-kampanii-reklamowej,5514,artykul.html

Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych rozwiązań wprowadzonych do oferty kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat, między innymi wydłużenia okresu kredytowania do 45 lat i możliwości spłacania zadłużenia aż do wieku 100 lat, oraz niskich rat.

Telewizyjne spoty, będące głównym elementem akcji reklamowej, nawiązują stylistycznie do poprzedniej kampanii. Zastosowanie obiektywów typu frazer, zmieniających perspektywę, podkreśla prostotę i wygodę korzystania z kredytów mieszkaniowych w banku Nordea. Naturalność opowieści służy wzmacnianiu wizerunek banku nowoczesnego i dynamicznego. Spoty można zobaczyć między innymi w TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.

Kampania wykorzystuje też prasę i Internet. Jej podstawą są inserty w „Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych, a także mailingi elektroniczne oraz reklama w wyszukiwarce Google. Kampania wsparta jest działaniami BTL w oddziałach, silnie nawiązującymi do postaci bohatera spotu telewizyjnego.

Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest ponownie Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała Media Planning Group.

Pierwsza odsłona kampanii zaplanowana została do maja br.

– W promocji kredytów mieszkaniowych nadal korzystamy z wizerunku Toniego Hyyryleinena, wzmacniając tym emocjonalny przekaz i konsekwentnie budując wizerunek banku dynamicznego, otwartego, oferującego nieskomplikowane i sprawdzone na skandynawskim rynku rozwiązania. Podkreśla to konsekwentnie używana przez nas misja: Nordea – bank, który stwarza możliwości. – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. – W kampanii kładziemy nacisk na unikalne korzyści dla potencjalnych klientów, które wpływają na obniżenie rat kredytu, przede wszystkim na wydłużenie okresu kredytowania do 45 lat. Analizując potrzeby rynku, dostrzegliśmy również potencjalnych klientów wśród osób w sile wieku, o ugruntowanej pozycji zawodowej i majątkowej.

Źródło: Nordea Bank Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764