logo
WIADOMOŚCI

Nowa funkcja Napoleoncat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

Mateusz Zawiślak  PR 08.02.2018, przeczytano 243 razy

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-funkcja-napoleoncat-–-oznaczanie-uzytkownikow-w-odpowiedzi,35375,artykul.html

Po skorzystaniu z nowej funkcji oferowanej przez NapoleonCat, użytkownik otrzyma na Facebooku natychmiastowe powiadomienie o udzielonej przez kogoś odpowiedzi, co skłoni go do ponownego zaangażowania się w dyskusję. Natomiast, jeśli wiadomość będzie dotyczyła produktu, reklamacji czy innego tematu związanego z obsługą konsumenta, dzięki oznaczeniu i powiadomieniu, potencjalny klient zostanie sprawniej obsłużony.

Chcąc oznaczyć daną osobę lub stronę w odpowiedzi, wystarczy wpisać znak „@„. Wówczas pojawi się lista osób biorących udział w aktualnej dyskusji, z której użytkownik będzie mógł wybrać osobę prywatną bądź stronę, którą jest zainteresowany. Nowa funkcja oferowana przez platformę, ma na celu budowanie większego zaangażowania wśród użytkowników Facebooka.

Dzięki niej, działania firm i marek na tym portalu społecznościowym staną się jeszcze skuteczniejsze, a praca z NapoleonCat – przyjemniejsza.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użyt...
Jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?
W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera.
Badanie: Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
 
sobota 26.05.2018, 57 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone