logo
WIADOMOŚCI

Nowa funkcja Napoleoncat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

Mateusz Zawiślak  PR 08.02.2018, przeczytano 264 razy

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-funkcja-napoleoncat-–-oznaczanie-uzytkownikow-w-odpowiedzi,35375,artykul.html

Po skorzystaniu z nowej funkcji oferowanej przez NapoleonCat, użytkownik otrzyma na Facebooku natychmiastowe powiadomienie o udzielonej przez kogoś odpowiedzi, co skłoni go do ponownego zaangażowania się w dyskusję. Natomiast, jeśli wiadomość będzie dotyczyła produktu, reklamacji czy innego tematu związanego z obsługą konsumenta, dzięki oznaczeniu i powiadomieniu, potencjalny klient zostanie sprawniej obsłużony.

Chcąc oznaczyć daną osobę lub stronę w odpowiedzi, wystarczy wpisać znak „@„. Wówczas pojawi się lista osób biorących udział w aktualnej dyskusji, z której użytkownik będzie mógł wybrać osobę prywatną bądź stronę, którą jest zainteresowany. Nowa funkcja oferowana przez platformę, ma na celu budowanie większego zaangażowania wśród użytkowników Facebooka.

Dzięki niej, działania firm i marek na tym portalu społecznościowym staną się jeszcze skuteczniejsze, a praca z NapoleonCat – przyjemniejsza.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media
Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.
Bauer Media Group podjęła starania w kierunku przejęcia Jazz FM - wiodącej brytyjskiej komercyjnej stacji radiowej ukierunkowanej na takie gatunki muzyczne, jak jazz, soul i blues.
Serwisy turystyczne popularne w lipcu
W lipcu 2018 roku wzrosła liczba odsłon na stronach związanych z podróżami i turystyką. Z danych wynika, że internauci najchętniej odwiedzali strony WWW o tej tematyce za pomocą urządzeń mobilnych. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w lipcu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
IMM: Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu
W lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając m.in. portal Onet.pl i TVN24 – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Wirtualna Polska oraz radio RMF FM.
Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone