logo
WIADOMOŚCI

Nowa funkcja Napoleoncat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

  PR 08.02.2018, przeczytano 306 razy

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-funkcja-napoleoncat-%E2%80%93-oznaczanie-uzytkownikow-w-odpowiedzi,35375,artykul.html

Po skorzystaniu z nowej funkcji oferowanej przez NapoleonCat, użytkownik otrzyma na Facebooku natychmiastowe powiadomienie o udzielonej przez kogoś odpowiedzi, co skłoni go do ponownego zaangażowania się w dyskusję. Natomiast, jeśli wiadomość będzie dotyczyła produktu, reklamacji czy innego tematu związanego z obsługą konsumenta, dzięki oznaczeniu i powiadomieniu, potencjalny klient zostanie sprawniej obsłużony.

Chcąc oznaczyć daną osobę lub stronę w odpowiedzi, wystarczy wpisać znak „@„. Wówczas pojawi się lista osób biorących udział w aktualnej dyskusji, z której użytkownik będzie mógł wybrać osobę prywatną bądź stronę, którą jest zainteresowany. Nowa funkcja oferowana przez platformę, ma na celu budowanie większego zaangażowania wśród użytkowników Facebooka.

Dzięki niej, działania firm i marek na tym portalu społecznościowym staną się jeszcze skuteczniejsze, a praca z NapoleonCat – przyjemniejsza.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Internet rzeczy rośnie w tempie 30 proc. rocznie
W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń, z czego ponad połowę będzie stanowić właśnie IoT. Ten segment dynamicznie rośnie też w Polsce, a liderem jest Orange, z 40-proc. udziałem w tym rynku. W sieci operatora działa już ponad milion kart SIM w technologii machine to...
Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone