logo
WIADOMOŚCI

Nowa funkcja Napoleoncat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

Mateusz Zawiślak  PR 08.02.2018, przeczytano 198 razy

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-funkcja-napoleoncat-–-oznaczanie-uzytkownikow-w-odpowiedzi,35375,artykul.html

Po skorzystaniu z nowej funkcji oferowanej przez NapoleonCat, użytkownik otrzyma na Facebooku natychmiastowe powiadomienie o udzielonej przez kogoś odpowiedzi, co skłoni go do ponownego zaangażowania się w dyskusję. Natomiast, jeśli wiadomość będzie dotyczyła produktu, reklamacji czy innego tematu związanego z obsługą konsumenta, dzięki oznaczeniu i powiadomieniu, potencjalny klient zostanie sprawniej obsłużony.

Chcąc oznaczyć daną osobę lub stronę w odpowiedzi, wystarczy wpisać znak „@„. Wówczas pojawi się lista osób biorących udział w aktualnej dyskusji, z której użytkownik będzie mógł wybrać osobę prywatną bądź stronę, którą jest zainteresowany. Nowa funkcja oferowana przez platformę, ma na celu budowanie większego zaangażowania wśród użytkowników Facebooka.

Dzięki niej, działania firm i marek na tym portalu społecznościowym staną się jeszcze skuteczniejsze, a praca z NapoleonCat – przyjemniejsza.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone