logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Dobenox Forte

  PR 18.04.2018, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania reklamowa leku Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-dobenox-forte,36197,artykul.html

Skierowana do kobiet kampania uświadamia, że problemy żylne nóg nasilają się z wiekiem i mogą prowadzić do zakrzepów. Dobenox Fotre to silny lek w podwójnej dawce*, który nie tylko leczy nasilające się z upływem lat obrzęki i żylaki, ale przede wszystkim zapobiega zastojom i zakrzepom.

Za scenariusz spotu odpowiada dział marketingu Hasco-Lek. Materiał zrealizowała Agencja Reklamowa Piotr Krzemieniewski. Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media we współpracy z Hasco-Lek. Kampania promująca Dobenox Forte wystartowała 16 kwietnia. Spoty emitowane są na ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVP, TVN i Polsatu.


Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

*w stosunku do Dobenox, 250mg calcium dobesilate.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764