logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa szefowa radiowej „Trójki” rezygnuje. Ze smutkiem.

   10.03.2016, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mohylek

Powołana niedawno nowa dyrektor III Polskiego Radia Paulina Stolarek-Marat zrezygnowała ze stanowiska. Ma to mieć związek z politycznymi naciskami i napięta atmosferą wokół stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-szefowa-radiowej-_trojki_-rezygnuje.-ze-smutkiem.,27788,artykul.html

Stolarek pełniła funkcję przez miesiąc, zastępując na stanowisku dyrektora Programu III Magdalenę Jethon, odwołaną w styczniu.

W cytowanym przez Press oświadczeniu, była już szefowa "Trójki" pisze m.in. - Chciałam Trójki niesłużącej partykularnym bądź politycznym celom, rozwijającej się w nawiązaniu do jej najlepszych, twórczych tradycji. Nie udało się. Zapewne wykazałam się naiwnością. Okazało się, że jestem na szczycie barykady, a kule lecą z obu stron. Nie mogąc realizować zamierzeń programowych, ani swobodnie budować zespołu, nie miałam innego wyjścia jak zrezygnować, co ze smutkiem dzisiaj zrobiłam.

Media już od pewnego czasu informowały o politycznych naciskach zarządu Polskiego Radia na redakcję publicystyki - m.in. próbach wywierania wpływu na dobór zapraszanych gości. Nominacja Stolarek-Marat była pozytywnie komentowana w branży radiowej.

Źródło: Press, Wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764