logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe piwo bezalkoholowe marki Somersby na sezon 2020

  PR 11.03.2020, przeczytano 8367 razy
ilustracjastrzałka

Na sezon letni 2020 roku do portfolio marki Somersby dołączył drugi wariant bezalkoholowy – Somersby Wild Berries.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-piwo-bezalkoholowe-marki-somersby-na-sezon-2020,386030,artykul.html

Somersby Wild Berries 0,0% ma intensywny kolor i smak. To połączenie bezalkoholowego piwa i smaku leśnych owoców. Na rynku jest dostępny od marca br. Somersby Wild Berries 0,0% to drugi po Somersby Pear 0,0% wariant bezalkoholowy w portfolio marki.

Nowy wariant Somersby Wild Berries 0,0% wpisuje się w silny trend konsumencki aktywnego trybu życia. Szczególnie pełnoletni młodzi ludzie szukając przyjemności i orzeźwienia chętnie wybierają piwa nisko - i bezalkoholowe. Segment piw bezalkoholowych rozwija się nadal bardzo dynamicznie. W 2019 roku wartość rynku bezalkoholowego piwa w Polsce wzrosła o ponad 58 proc., wolumenowo o 56 proc., zaś udział piw bezalkoholowych w rynku piwa wartościowo to już 4,7 proc.

Szata graficzna opakowania nawiązuje do intensywności kolorów  owoców leśnych i wykorzystuje kolorystykę kodu piw bezalkoholowych, czyli kolor niebieski z wyraźną informacją 0,0% alkoholu. Produkt jest dostępny w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4l oraz w puszkach 0,5l. Znaleźć go będzie można w standardowych lodówkach z piwem oraz lodówkach Strefy Orzeźwienia obok innych wariantów piw bezalkoholowych i smakowych z oferty Carlsberg Polska. Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą działania w mediach społecznościowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży. 

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Zymetria, test smaku, 2019
[2] Obliczenia własne Carlsberg Polska 2019 vs 2018, segment piw bezalkoholowych
[3] Obliczenia własne Carlsberg Polska 2019 vs 2018, segment piw bezalkoholowych
[4] Dane Nielsen, piwo, % udziały w wartości sprzedaży segmentu piw bezalakoholowych w kategorii piwa, cała Polska, 2019 vs 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764