logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Ikonos na Dniach Otwartych 5 lipca

  PR 04.07.2019, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka

5 lipca odbędą się Dni Otwarte polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego - IKONOS. Uczestnicy tego dnia będą mogli zapoznać się m.in. z portfolio nośników „made in Poland”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-ikonos-na-dniach-otwartych-5-lipca,383120,artykul.html

- Nasze materiały zaprezentujemy nie tylko w „próbnikach”. Na blisko 20 urządzeniach znajdujących się w naszym centrum demonstracyjnym, możemy pokazać ich jakość w czasie zadruku. Nie mamy się czego wstydzić, gdyż nasze nośniki trafiają z tutejszej fabryki na rynki ponad 50 krajów na różnych kontynentach. Nasza oferta jest dynamicznie dostosowywana do potrzeb odbiorców, także tych indywidualnych. Potrafimy zaprojektować i wyprodukować materiał spełniający konkretne potrzeby technologiczne odbiorcy.

Sprawdźmy jakie nowości można będzie spotkać na Dniach Otwartych.

Folia samoprzylepna bez PVC!

- Przyszłością są materiały bez udziały PVC w swoim składzie. Ich udział w naszym portfolio rośnie i w ostatnich tygodniach wypuściliśmy folię samoprzylepną nie posiadającą tego składnika.

Folia IKONOS o symbolu PROFIFLEX PRO MRT PP140  dedykowana jest do zadruku we wszystkich technologiach druku wielkoformatowego obecnych na rynku: żywiczna UMS, solwentowa, latexowa, LED oraz UV.

Folia ta powstała na bazie BOPP i oferowana jest w wariantach z klejem (typu TITAN) lub bez w standardowym wymiarze 1.05 x 50 metra. Materiał nie jest podatny na temperatury a także nie jest rozciągliwy. Śmiało może zastąpić folię monomerową czy polimerową a nawet z uwagi na właściwości fizyczne, jego możliwości są dużo większe.

Laminat sucho-ścieralny (także bez PVC)

Kolejna nowość polskiego producenta, to laminat sucho-ścieralny IKONOS EASYERASE. Materiał dedykowany jest do laminowania zarówno klasycznych grafik jak i płaskich powierzchni.

Specjalnie zaprojektowana powłoka umożliwia zmazywanie flamastrów sucho-ścieralnych a nawet farb graffiti. Laminat ten wpisuje się w ekologiczny trend IKONOS i nie zawiera PVC.

Blockout, który miał być na rollupy…

O ciekawej historii materiału IKONOS BLM 600 opowiada Tomasz Juchkiewicz z polskiej fabryki IKONOS.

- Cztery lata temu tworząc BLM 600 zakładaliśmy, że będzie on ekonomiczną alternatywą dla naszego materiału BLM 610, dedykowanego do rollupów. Okazało się, że jedynie około 20% produkcji spotyka się na co dzień z takim przeznaczeniem. Pozostałe 80% jest szeroko stosowane w branży dekoracyjnej, z racji faktu, że jest to materiał oparty jedynie na polipropylenie i nie ma w nim ani grama PVC. To oznacza, że jest przyjazny środowisku. Dodatkowym atutem jest fakt, że polipropylen jest odporny na wysokie temperatury i jest niezwykle stabilny wymiarowo. Na co dzień BLM 600 wykorzystywany jest przez naszych odbiorców do dekoracji szkła, laminacji szkła w piecach wysokotemperaturowych, dekoracji wnętrz, pod etykiety czy też podwieszane reklamy w supermarketach. Z pewnością można mu wymyślić jeszcze parę innych zastosowań z racji ekologicznego trendu. Ostatnio poszerzyliśmy także nasze portfolio o wersję samoprzylepną. Głównymi odbiorcami materiału, nawet jeżeli jest on drukowany w Polsce, są kraje Europy Zachodniej.

Tapeta LATEX (także bez PVC)

Kolejna nowość, która już zbiera bardzo dobre opinie z rynku to tapeta dedykowana do zadruku w technologii latexowej a także LED/UV.

Jest to kolejny materiał do wielkoformatowego druku cyfrowego który nie zawiera PVC w swoim składzie. IKONOS Proficoat WMT 130 VSC oferowany jest w typowej, „tapetowej” szerokości 1.10 metra i długości 50 mb. Cechuje się gramaturą 130 g/m2. Materiał odporny jest na wilgoć.

Co warto podkreślić ta polska tapeta nadaje się do recyklingu i zarazem oferowana jest w bardzo atrakcyjnej cenie.

- Za drukiem ekologicznym, a co za tym idzie stosowaniem "zielonych" technologii jak i materiałów (bez PVC) przemawia co raz więcej. To nie tylko trend i biznesowa odpowiedzialność ale także i wymierne korzyści (np. możliwość zdobywania dużych kontraktów zagranicznych do dużych korporacji, w których PVC i druk solwentowy jest zabroniony).

Sprytny materiał od IKONOS

Przykładowo, IKONOS Easy Smart to materiał typu non-woven, dedykowany do druku w technologiach: żywicznej UMS, solwentowych, latexowych oraz LED / UV. Dzięki zastosowaniu specjalnego powleczenia otrzymywane wydruki charakteryzują się nasyconymi barwami oraz bardzo dobrym odwzorowaniem kolorów. Jednym z największych atutów Smart'a jest ciekawa struktura powierzchni, która sprawia, że idealnie nadaje się on do różnorodnych aplikacji dekoracyjnych. Materiał występuje w wersji matowej i jest dostępny w szerokości 0.914 m.

Folia montażowa IKONOS 2.0

Następna nowość IKONOS PROFIFLEX 4-MOUNT IKO-2 SYMMETRIC to następca, asymetrycznego IKO-1, który zebrał z rynku bardzo dobre opinie. Eksperci z fabryki IKONOS postanowili jednak iść krok dalej i wprowadzili jeszcze lepsza wersję folii montażowej – IKO-2.

Struktura symetryczna tego 5-warstwowego nośnika oznacza, że środkowa baza, którą jest PET o grubości 50 mikronów otoczona jest obustronnie permanentnym, wysoko przezroczysty klejem na bazie poliakrylanów, a te posiadają 1-stronnie silikonowany podkład PET o grubości 36 mikronów.

W skrócie, folia IKO-2 przeznaczona jest do montażu grafik, także między przezroczyste materiały jak plexi czy szkło.

Folia, jak każdy materiał IKONOS, wyprodukowana jest wyłącznie z europejskich surowców. Posiada także atest PZH pozwalający na stosowanie w miejscach użyteczności publicznej, szpitalach, szkołach, itp.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Udział w dniach otwartych jest bezpłatny. Wymagana jest tylko rejestracja na stronie organizatora. Na każdą uczestniczącą firmę czeka branżowy prezent – materiały IKONOS.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764