logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości marki Voigtlander w ofercie Foxfoto

  PR 01.02.2019, przeczytano 255 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – przedstawia dwa nowe obiektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-marki-voigtlander-w-ofercie-foxfoto,381051,artykul.html

Voigtlander Color Skopar 21 mm f/3,5 to następca legendarnego poprzednika, kochanego przez użytkowników aparatów analogowych, Skopara 21 mm f/4. Jego konstrukcja optyczna została udoskonalona pod kątem nowoczesnych, pełnoklatkowych matryc współczesnych aparatów bezlusterkowych marki Sony.

  • Cena obiektywu Voigtlander Color Skopar 21 mm f/3,5 do Sony E: 3099 zł

Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 zaprojektowany i skonstruowany został z bezkompromisową dbałością o jakość obrazu. Charakteryzuje go doskonały poziom korekcji oraz wysoka rozdzielczość, niezbędna do pracy z najnowszymi matrycami aparatów cyfrowych. Świetnie sprawdza się również w fotografii analogowej. Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 do Leica M to wspaniały manualny obiektyw standardowy ogólnego przeznaczenia.

  • Cena obiektywu Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 do Leica M: 4599 zł

ilustracjastrzałka

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764