logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy magazynowy format Gazeta.pl - Next+

  PR 25.02.2017, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja Next.Gazeta.pl tworzy nowy, magazynowy format poświęcony biznesowi i ludziom sukcesu - Next+. W każdy wtorek na stronie głównej Gazeta.pl czytelnicy znajdą specjalny obszar z ekskluzywnymi tekstami i materiałami wideo, których autorami będą doświadczeni dziennikarze ekonomiczni, m.in. Rafał Hirsch i Piotr Skwirowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-magazynowy-format-gazeta.pl---next%2B,31592,artykul.html

- Next.Gazeta.pl to jeden z najszybciej rozwijających się projektów Gazeta.pl w ubiegłym roku, który przede wszystkim świetnie angażuje czytelników ciekawymi treściami. Next+ to kolejny krok w rozwoju treści biznesowych na Gazeta.pl - zaproponujemy naszym użytkownikom jeszcze więcej interesujących, analitycznych artykułów, które w zrozumiały sposób przybliżają świat biznesu i technologii - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Next+ to cotygodniowy specjalny magazyn o biznesie i technologiach, z własnymi formatami wideo (m.in. cykl wideo o ludziach sukcesu - "Next time") oraz tekstami doświadczonych i znanych dziennikarzy ekonomicznych. W nowym internetowym magazynie pojawią się artykuły m.in. Rafała Hirscha i Piotra Skwirowskiego, którzy zaprezentują wywiady z autorytetami świata gospodarki oraz z pasją opowiedzą o biznesie i nowych technologiach. Najciekawsze aktualne zjawiska redakcja przedstawi w formie wykresu dnia, a swoim czytelnikom zaproponuje również stałe cykle, takie jak "Historia jednego wynalazku", czy "What's next" - poświęcony technologii przyszłości.

Next+ w swojej formie nawiązuje do popularnego, weekendowego wydania Gazeta.pl - to propozycja dla czytelników poszukujących jakościowych, ciekawych i atrakcyjnych wizualnie treści uzupełnionych stałymi formatami wideo.

Nowe wydania Next+ będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl, pod najważniejszymi wiadomościami, w każdy wtorek.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764