logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy projekt Valkea Media dla marki Wojas

  PR 21.02.2017, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku właśnie ukazał się nowy projekt Valkea Media przygotowany dla marki Wojas. To rodzaj magalogu, tj. kompilacji treści magazynowych i katalogowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-projekt-valkea-media-dla-marki-wojas,31541,artykul.html

Znajdują się w nim m.in. odniesienia do najnowszych trendów ze światowych pokazów oraz treści poradnicze, ujęte w ciekawy graficznie sposób, które mocno odróżniają się od tego typu kontentu prezentowanego w rynkowych miesięcznikach oraz tygodnikach. Istotnym elementem są wyjątkowe kompozycje, pozwalające przedstawić produkty firmy Wojas w sposób wizualnie intrygujący. Nie zabrakło też wywiadów z ambasadorami marki – Barbarą Kurdej - Szatan i Sebastianem Karpielem - Bułecką oraz ciekawych informacji dotyczących anatomii butów i procesu ich produkcji. Magazyn dystrybuowany jest w salonach Wojas nie tylko na rynku polskim, ale też słowackim i czeskim.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764