logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ocenzurowana kampania Visual Communication

  PR 19.04.2007, przeczytano 1181 razy
ilustracjastrzałka
Ocenzurowany layout na jednym z warszawskich autobusów

W kwietniu rozpoczęła się kampania wizerunkowa magazynu VISUAL COMMUNICATION pod hasłem „Mam już roczek”. Jej celem jest podkreślenie ustabilizowanej pozycji marki oraz promocja najnowszego numeru, który już jest w sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ocenzurowana-kampania-visual-communication,5440,artykul.html

Wśród wykorzystanych mediów zewnętrznych, na których znajdują się dwa różne kreatywy, są tablice 6 x 3 m w Poznaniu oraz reklama tranzytowa w formacie busboard i fullback w Warszawie. Wyjątkowym i dość niespodziewanym wyróżnikiem kampanii na stołecznych autobusach jest ocenzurowana okładka najnowszego magazynu VISUAL COMMUNICATION.

Na prezentowanym layoucie, oprócz wszystkich okładek z tego i ubiegłego roku, znajduje się wyciemniona pierwsza strona ostatniego wydania oraz napis „Ocenzurowano”. Miejskie Zakłady Autobusowe wyjaśniły, że decyzja ta, jest podyktowana możliwym odbiorem niektórych elementów projektu jako zawierających elementy pornograficzne.

W drugim etapie kampanii zostanie wykorzystana reklama internetowa i mailing za pośrednictwem portali „Marketing przy kawie”, „Media FM” oraz „Stoisko.pl” . „Magazyn dynamicznie się rozwija, a etap raczkowania mamy już dawno za sobą” – informuje Łukasz Mikołajczak, redaktor prowadzący VISUAL COMMUNICATION. „Kampania ma uwypuklić nasz potencjał w zakresie komunikacji wizualnej; wyjątkowość na polskim rynku – jesteśmy jedynym magazynem, który kompleksowo zajmuje się tą tematyką oraz posiadany dorobek, czego najlepszym dowodem jest przyznana na niedawno zakończonych targach Euro-Reklama Expo Outdoor 2007 w Poznaniu nagroda Acanthus Aureus za „najlepszy projekt stoiska sprzyjający realizacji strategii marketingowej firmy”. Wszystkie media zostały zaplanowane we własnym zakresie, tak jak i strategia całej kampanii.

Źródło: EMG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764