logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oex Cursor: Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż

  PR 22.03.2018, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Działania z obszaru shopper marketingu i audytów w punktach sprzedaży coraz częściej wspiera technologia. Zaawansowane aplikacje raportowe umożliwiają natychmiastowy dostęp do danych z realizowanych akcji, co pozwala skuteczniej monitorować ich efekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor%3A-aplikacje-raportowe-zwiekszaja-efektywnosc-projektow-wspierajacych-sprzedaz,35879,artykul.html

Mobilne systemy raportowe służą do gromadzenia w jednym miejscu wszystkich informacji – także tych graficznych – dotyczących projektów realizowanych w terenie, często bardzo rozproszonych geograficznie. Pozwalają prowadzić plany pracy zespołów regionalnych, zbierać dane dotyczące przebiegu akcji, wykorzystania materiałów POS, wysokości sprzedaży czy cen produktów. Wspierają także realizację zaawansowanych badań Mystery Shopper. Zakres gromadzonych informacji jest elastycznie dopasowywany do specyfiki danego projektu i oczekiwań klienta.

- Na potrzeby naszych projektów stworzyliśmy autorską aplikację raportową. Narzędzie wykorzystujemy podczas realizacji projektów terenowych m.in. dla WWF, firm z branży FMCG i AGD oraz dużego koncernu tytoniowego. Klienci mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia bieżące reagowanie na informacje z punktów sprzedaży, dotyczące np. dostępności produktów czy działań konkurencji – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Systemy raportowe usprawniają także komunikację ze strukturą terenową realizującą projekty. Rozwiązanie opracowane przez OEX Cursor umożliwia m.in. dystrybucję materiałów szkoleniowych, informacji dotyczących celów sprzedażowych czy wysokości wynagrodzeń uzyskanych przez personel promocyjny. Osoby zaangażowane w projekt za pośrednictwem aplikacji mogą kontaktować się z przełożonymi i na bieżąco wyjaśniać kwestie dotyczące harmonogramu pracy czy poziomu zrealizowanego celu. Systemy raportowe sprawdzają się przede wszystkim w długofalowych akcjach z udziałem promotorów, konsultantów sprzedaży, hostess i ambasadorów marek.

- Nasze aplikacje raportowe coraz częściej są zintegrowane z systemami klienta. Zawierają opcję geolokalizacji, co pozwala precyzyjnie określić, którego punktu sprzedaży dotyczą informacje. Dane są odpowiednio zabezpieczone i udostępniane zgodnie z ustalonym z klientem systemem uprawnień, spełniają także kryteria narzucane przez dyrektywę RODO – dodaje Zbigniew Puchała, Account Director z OEX Cursor.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764