logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board PR dla Grupy Kruk

  PR 19.04.2018, przeczytano 390 razy

W ramach stałej obsługi Grupy KRUK konsultanci On Board będą odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji zewnętrznej oraz działania edukacyjne związane z planowaniem i zarządzaniem finansami osobistymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-pr-dla-grupy-kruk,36204,artykul.html

- Kampanie edukacyjne, które prowadzimy, w coraz większym stopniu skierowane są do bardzo zróżnicowanych grupy konsumentów. Szczególnie widoczne jest to w obszarze edukacji finansowej, która dotyka zarówno ucznia, milenialsa, jak i seniora. Dlatego coraz bardziej istotne są angażujące działania, atrakcyjny dla danej grupy content, współpraca z influencerami. To wyzwanie, ponieważ nadal ponad połowa Polaków (58 proc.) ocenia, że ma podstawowy poziom wiedzy na temat finansów. 11 proc. deklaruje, że w ogóle nie ma wiedzy na ten temat – komentuje Katarzyna Rek z On Board PR.

Jednym z kluczowych tematów tegorocznych działań będzie porządkowanie finansów.
- Już od lat zachęcamy Polaków w różnym wieku do dokładnego przyglądania się swoim finansom osobistym. Przygotowujemy różne działania edukacyjne i materiały poradnikowe, które są oparte na historiach, które mogą dotyczyć każdego z nas. Poza tym wyjaśniamy, dlaczego warto uporządkować swoje zadłużenie i przekonujemy, że bez względu na sytuację, w jakiej jesteśmy, jest to możliwe. Każdy z nas ma różne, cenne umiejętności, które można wykorzystać na polu finansowym  – mówi Karolina Duniec z Grupy KRUK.

Współpraca będzie dotyczyła takich obszarów jak: relacje z influencerami, organizacja warsztatów edukacyjnych w wybranych miastach Polski, pozycjonowanie ekspertów firmy, wsparcie biura prasowego.

Źródło: On Board Public Relations

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764