logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano i Fundacja Anji Rubik Sexedpl z akcją „Na co Cię stać?”

  PR 26.02.2021, przeczytano 565 razy

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-i-fundacja-anji-rubik-sexedpl-z-akcja-_na-co-cie-stac_,390404,artykul.html

Do pierwszego wyzwania Onet Rano i SEXEDpl został zaproszony Robert Biedroń, polityk i działacz na rzecz osób LGBT+. W rozmowie w Onet Rano zadeklarował, że w ramach wyzwania, po zebraniu kwoty 10 000 zł ufarbuje włosy na czerwony kolor.

– Wiele osób pyta się nas, jak mogą nam pomóc. Dzięki akcji „Na co Cię stać” dajemy wszystkim fantastyczną możliwość realnego wsparcia działań fundacji, poprzez zebranie na jej rzecz funduszy. Na początku do projektu angażujemy znanych ludzi, którzy dedykują nam swój challenge. Realizują go na oczach widzów programu Onet Rano, po uzbieraniu konkretnej sumy. Zapraszamy jednak wszystkich którzy wierzą w misję SEXEDpl, chcą nam pomóc szerzyć rzetelną edukację seksualną i nie boją się realizacji szalonych pomysłów – mówi Anja Rubik, założycielka SEXEDpl. – Mocno wierzę w to, że nie jesteśmy w stanie zbudować bezpiecznego i zdrowego społeczeństwa bez dostępu do rzetelnej edukacji seksualnej. A tym właśnie zajmuje się SEXEDpl. Naszą misją jest edukowanie społeczeństwa, wspieranie i pomoc w różnych kwestiach związanych z seksualnością, bezpiecznym seksem, antykoncepcją, tolerancją, świadomą zgodą, przemocą seksualną i samoakceptacją. Dzięki wsparciu najlepszych ekspertów i ekspertek z zakresu seksuologii i psychologii, #SEXEDpl jest bezpieczną przestrzenią dla młodych ludzi i ich rodziców. Za pośrednictwem naszych platform, warsztatów i konsultacji online, pomagamy na co dzień setkom ludzi, którzy zwracają się do nas po pomoc – dodaje.

– Od lat przyglądam się i kibicuję temu, co dla edukacji seksualnej w Polsce robi wraz ze swoją fundacją Anja Rubik. Jestem szczęśliwy, że jako Onet możemy wspierać jej inicjatywę. Jestem podekscytowany też samą akcją „Na co Cię stać?”. Proszę mi wierzyć: w najbliższych miesiącach będzie o nas bardzo głośno – mówi Janusz Schwertner, prowadzący Onet Rano, współorganizator akcji „Na co Cię stać?” – Myślę, że nasz wspólny projekt to okazja, by także na wielu innych poziomach informować o znaczeniu edukacji seksualnej. Zgadzam się z Anją, że dostęp do rzetelnej wiedzy to niezbędny element dobrze funkcjonującego społeczeństwa. Niestety w naszym kraju wciąż nie wszyscy to rozumieją. Dlatego w Onecie przy okazji akcji z SEXEDpl opublikujemy wiele tekstów, które będą zwracać uwagę na ten problem – dodaje dziennikarz.

Akcja „Na co Cię stać?” będzie pojawiać się w Onet Rano co dwa tygodnie w każdy poniedziałek.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764