logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet z nową stroną główną i w nowej mobilnej odsłonie

  PR 26.06.2017, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Rusza nowa odsłona strony głównej Onetu. Zmiany objęły design wersji mobilej oraz desktop serwisu – wprowadzono innowacyjną technologię PWA, a wraz z nią powiadomienia push i zwiększenie szybkości działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-z-nowa-strona-glowna-i-w-nowej-mobilnej-odslonie,32923,artykul.html

Strona mobilna jako pierwsza w Polsce wśród portali jest zbudowana jako PWA (Progressive Web Apps) i podawana przez bezpieczny protokół https. Dzięki tym zmianom zwiększono prędkość ładowania strony, która jest jednym z najistotniejszych parametrów dla użytkowników.

Wśród najważniejszych elementów nowej odsłony serwisu są powiadomienia push, które pozwolą użytkownikom być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie, a także otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Dzięki tej zmianie, powiadomienia, które były dostępne do tej pory jedynie w aplikacji Onet, będą trafiały do wszystkich użytkowników, niezależnie od tego z jakiej platformy korzystają.

- Nowa odsłona strony głównej Onetu, to kolejny krok w realizacji naszej obietnicy dla użytkowników – dzięki Onetowi będziesz zawsze na bieżąco. Zapewnia jeszcze szybsze i bardziej spersonalizowane dotarcia do rzetelnych informacji – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.

W nowej wersji strony głównej Onetu, pojawiły się także widżety dostarczające użytkownikom narzędzi niezbędnych w codziennym życiu. Widżet JakDojade pozwala wyszukać dogodne połączenie komunikacji miejskiej; Pogoda - prezentuje prognozę pogody dla 60 tysięcy lokalizacji w Polsce, Program TV - z wybrane przez redakcję najciekawsze propozycje programowe, Horoskop oraz Wyniki Lotto.

Pod względem graficznym wszystkie produkty (aplikacja, strona desktopowa oraz mobilna) zostały ujednolicone zgodnie ze strategią marki. Layout zyskał więcej światła, powiększono zdjęcia w sekcjach poradnikowych i lifestylowych.

- Ważny i warty podkreślenia jest fakt, że zmiany, które wprowadzamy, zostały poprzedzone wielomiesięcznymi badaniami, zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Dzięki temu poznaliśmy lepiej potrzeby i oczekiwania w kwestii zmian w portalu, który został oceniony bardzo pozytywnie. Użytkownicy doceniali czytelny układ strony i przejrzystą nawigację, dlatego zachowaliśmy znany od lat układ treści. Dostosowaliśmy się jednocześnie do zmian w sposobie konsumpcji treści i trendów, które wyznaczają światowi gracze np. Facebook – mówi Marek Kopeć, Group Director Product, Ringier Axel Springer AG.

Aby lepiej wyeksponować materiały wideo oraz ułatwić użytkownikom ich oglądanie, zastosowano player in-feed, który można uruchomić bezpośrednio na stronie głównej. Również serwis informacyjny Onet24 zyskał nową ekspozycję i stałe miejsce w najważniejszych informacjach dnia.

Strona została znacznie wydłużona dzięki umieszczeniu nad stopką feedu z funkcją endless scroll, prezentującego najpopularniejsze treści z całego portalu, personalizowane pod kątem zainteresowań użytkowników.

Projekt powstał w całości w ramach Grupy Onet-RASP, za jego realizację odpowiada spółka DreamLab, główny dostawca rozwiązań technologicznych dla Grupy Onet-RAS Polska.

Grupa Onet-RASP ma najwięcej użytkowników mobilnych wśród krajowych wydawców. W maju serwisy i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska odwiedziło 14,3 miliona użytkowników mobilnych. 68,6 proc. polskich internautów mobilnych korzysta z serwisów Grupy Onet-RASP. Stronę główną onet.pl odwiedza za pośrednictwem urządzeń mobilnych 4,84 mln użytkowników miesięcznie. Spośród nich 2,18 mln korzysta z strony głównej onet.pl wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych. Odsłony mobilne stanowią obecnie 35 proc. wszystkich odsłon na stronie głównej onet.pl - w maju 2017 było ich 160 milionów.*

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

Dodatkowe informacje:

* Wszystkie dane: Gemius/PBI maj 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764