logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi poszerza ofertę o Social Audience

  PR 04.07.2019, przeczytano 508 razy

Open Mobi wychodzi naprzeciw potrzebie rynku i wprowadza usługę Social Audience. Agencja zapewni jeszcze bardziej precyzyjne dotarcie z reklamą do użytkowników mediów społecznościowych, także w ramach nowych formatów w aplikacji TikTok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-mobi-poszerza-oferte-o-social-audience,383115,artykul.html

Naturalnym środowiskiem młodych ludzi są media społecznościowe, w których spędzają nawet po kilka godzin dziennie. Ich ogromny potencjał dostrzegają także klienci agencji digitalowych, którzy poszukują możliwości dotarcia z komunikatem reklamowym do nastolatków migrujących z Facebooka. Rosnącym zainteresowaniem cieszy się m.in. TikTok, który uznawany jest za platformę „wolną od dorosłych”, a od niedawna umożliwił prowadzenie dedykowanych kampanii w aplikacji. Jak podaje wydawca, w Polsce zarejestrowanych jest obecnie około 2,8 mln użytkowników, z czego prawie połowę stanowią osoby w wieku poniżej 19 lat1. Niektóre raporty wskazują wręcz, że 2/3 TikTokerów ma nie więcej niż 13-15 lat.2

– Rozwijając autorską technologię DMP, świadomie wydzieliliśmy blok dotarcia do użytkowników aplikacji społecznościowych. W ten sposób powstał nasz nowy produkt – Social Audience, dzięki któremu możemy targetować kampanie do konkretnych grup odbiorców kanałów social media nie tylko w oparciu o geolokalizację, lecz także m.in. wiek czy płeć – mówi Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi.

Social Audience, poza TikTokiem, obejmuje swoim zasięgiem także Badoo, Twitch, Snapchat, Instagram, LinkedIn, Twitter i Pinterest. Nowe rozwiązanie pozwala agencji na emisję reklam zarówno w klasycznym video, jak i w niestandardowych np. hashtag challenge czy branded effects.

– Nasze portfolio produktowe mocno ewoluowało. Mamy możliwość przeprowadzania challengy oraz angażowania użytkowników w multimedialne zabawy viralowe z brandem. Jesteśmy na chwilę obecną pierwszą agencją w Polsce, która realizuje kampanie bezpośrednio na tej platformie – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.

Agencja stale szuka powierzchni dotąd niezagospodarowanych na rodzimym rynku reklamowym. Rozwija więc współpracę z przedstawicielami zagranicznych aplikacji. Open Mobi chce być zdrową przeciwwagą dla podmiotów świadczących masowe usługi reklamowe.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

Dodatkowe informacje:

1. Dane wewnętrzne Open Mobi otrzymane od wydawcy aplikacji TikTok
2. Raport GetHero „Kim są polscy użytkownicy TIKTOK?”, 2019 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764