logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarta formuła konferencji Marketing Mix

  PR 15.04.2019, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

To już V edycja. Tradycyjnie, drugiego dnia targów FestiwalMarketingu.pl - czyli 19 września odbędzie się konferencja MARKETING MIX. W tym roku wystartuje w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarta-formula-konferencji-marketing-mix,382112,artykul.html

Organizator kładzie duży nacisk na integrowanie uczestników, dlatego w tegorocznej odsłonie przedstawiciele branży reklamowej będą mogli uczestniczyć w otwartej formule konferencji. Każdy chętny, otrzyma zestaw słuchawkowy, który pozowoli mu na komfortowe uczestniczenie i spokojne wysłuchanie prelekcji.

Aktualnie trwają szczegółowe ustalenia z prelegentami dotyczące tematyki wystąpień. W drugiej połowie maja organizatorzy przedstawią agendę.W dotychczasowych edycjach swoją wiedzą dzielili się między innymi: Paweł Tkaczyk, Dorota Wellman, Natalia Hatalska, Jacek Santorski, Karol Froń, Alicja Cybulska itd.

Poprzednie edycje w filmowych skrótach:

Firmy, które chciałyby zostać sponsorem konferencji mogą zgłaszać swój akces u: magdalena[at]oohmagazine.pl

  • Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ. Rejestracja rusza w czerwcu.
  • Strona konferencji: TUTAJ.

Targi odbywają się w EXPO XXI WARSZAWA.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta.
Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego
W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept...
Up&More, agencja interaktywna 360 specjalizująca się w działaniach komunikacji zintegrowanej, opracowała Poradnik Marketingu Aplikacji Mobilnych, kompleksowy dokument opisujący cały proces związany z działaniami promocyjnymi wokół aplikacji mobilnych. Poradnik został objęty honorowym patronatem IAB Polska.
Firma Oceanic dołączyła do grona klientów Biura Podróży Reklamy. Agencja została wybrana do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze Social Media.
Firma Colop Polska zaprasza na kolejną edycję szkolenia Akademia Lasera
Ze względu na tak duże zainteresowanie najbliższą edycją Akademii Lasera firma COLOP Polska informuje o dodatkowym terminie szkolenia! Już w dniach 7-8 listopada 2019 specjaliści Działu Technologii Laserowych będą na Was czekać w Bytomiu w siedzibie firmy. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764