logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarta formuła konferencji Marketing Mix

  PR 15.04.2019, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka

To już V edycja. Tradycyjnie, drugiego dnia targów FestiwalMarketingu.pl - czyli 19 września odbędzie się konferencja MARKETING MIX. W tym roku wystartuje w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarta-formula-konferencji-marketing-mix,382112,artykul.html

Organizator kładzie duży nacisk na integrowanie uczestników, dlatego w tegorocznej odsłonie przedstawiciele branży reklamowej będą mogli uczestniczyć w otwartej formule konferencji. Każdy chętny, otrzyma zestaw słuchawkowy, który pozowoli mu na komfortowe uczestniczenie i spokojne wysłuchanie prelekcji.

Aktualnie trwają szczegółowe ustalenia z prelegentami dotyczące tematyki wystąpień. W drugiej połowie maja organizatorzy przedstawią agendę.W dotychczasowych edycjach swoją wiedzą dzielili się między innymi: Paweł Tkaczyk, Dorota Wellman, Natalia Hatalska, Jacek Santorski, Karol Froń, Alicja Cybulska itd.

Poprzednie edycje w filmowych skrótach:

Firmy, które chciałyby zostać sponsorem konferencji mogą zgłaszać swój akces u: magdalena[at]oohmagazine.pl

  • Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ. Rejestracja rusza w czerwcu.
  • Strona konferencji: TUTAJ.

Targi odbywają się w EXPO XXI WARSZAWA.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764