logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarta formuła konferencji Marketing Mix

  PR 15.04.2019, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

To już V edycja. Tradycyjnie, drugiego dnia targów FestiwalMarketingu.pl - czyli 19 września odbędzie się konferencja MARKETING MIX. W tym roku wystartuje w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarta-formula-konferencji-marketing-mix,382112,artykul.html

Organizator kładzie duży nacisk na integrowanie uczestników, dlatego w tegorocznej odsłonie przedstawiciele branży reklamowej będą mogli uczestniczyć w otwartej formule konferencji. Każdy chętny, otrzyma zestaw słuchawkowy, który pozowoli mu na komfortowe uczestniczenie i spokojne wysłuchanie prelekcji.

Aktualnie trwają szczegółowe ustalenia z prelegentami dotyczące tematyki wystąpień. W drugiej połowie maja organizatorzy przedstawią agendę.W dotychczasowych edycjach swoją wiedzą dzielili się między innymi: Paweł Tkaczyk, Dorota Wellman, Natalia Hatalska, Jacek Santorski, Karol Froń, Alicja Cybulska itd.

Poprzednie edycje w filmowych skrótach:

Firmy, które chciałyby zostać sponsorem konferencji mogą zgłaszać swój akces u: magdalena[at]oohmagazine.pl

  • Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ. Rejestracja rusza w czerwcu.
  • Strona konferencji: TUTAJ.

Targi odbywają się w EXPO XXI WARSZAWA.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764