logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor Media członkiem wspierającym IGRZ

  PR 24.11.2005, przeczytano 1572 razy

15 listopada 2005 r uchwałą Rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA - BUSINESS MEDIA GROUP (BMG) został przyjęty w poczet członków wspierających IGRZ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor-media-czlonkiem-wspierajacym-igrz,3268,artykul.html

- Dwa udane wydania OUTDOOR MEDIA i doskonała wręcz współpraca z największymi graczami na rynku reklamy zewnętrznej, pokazała nasze zamiary i plany na przyszłość. Perspektywy świetnie zapowiadającego się tytułu. Co więcej tytułu, który jeszcze przed pierwszym wydaniem był Patronem Medialnym Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, jakie będą miały miejsce w przyszłym roku w Poznaniu. Teraz zostaliśmy przyjęci w poczet członków wspierających IGRZ. Najlepszą oceną naszej pracy jest zaufanie, jakim nas obdarzono - mówi Robert Załupski, General Manager BUSINESS MEDIA GROUP.

Właścicielem tytułu od 4 listopada jest BUSINESS MEDIA GROUP, której udziały sprzedał dotychczasowy właściciel - Robert Załupski. Zatrudniony obecnie na stanowisku General Managera BMG, odpowiada za całą politykę marketingową firmy oraz jej nowe projekty m.in. zapowiadany na styczeń 2006 roku Katalog POLAND Gifts. Zajmuje się również obsługą kluczowych klientów agencyjnym BMG.

www.outdoor-media.pl

Źródło: Business Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764