logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pa + Novem łączą się – powstaje nowa kategoria agencji reklamowej

  PR 13.11.2018, przeczytano 577 razy

2 listopada br. doszło do połączenia agencji reklamowej PromoAgency (PA) z Novem, poprzez akwizycję 100% udziałów spółki Novem. Łukasza Pawlika, którzy wraz ze sprzedażą swoich udziałów ustąpił ze stanowiska, CEO zastąpił Grzegorz Gracz pełniący funkcję CEO agencji PA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa-%2B-novem-lacza-sie-%E2%80%93-powstaje-nowa-kategoria-agencji-reklamowej,380123,artykul.html

Novem jest jedną z najbardziej znanych agencji performance, od 12 lat specjalizuje się w kampaniach dla takich marek jak: Tally Weijl, PLAY, RedBull Mobile, Provident, Morele, Wawel. Agencja PA natomiast znana jest z wieloletniej współpracy z polskimi i międzynarodowymi podmiotami, do których zaliczają się PLL LOT, BP, mFinanse, ALDI i Kruszwica.

Celem akwizycji Novem było poszerzenie specjalistycznych kompetencji. – Wierzymy, że synergia kompetencji kreatywnych i contentowych PA z performancem NOVEM, to idealna mieszanka, która przełoży się na jeszcze lepsze efekty naszych Klientów. Naszym zdaniem klasyczna, ścisła współpraca między agencją, a domem mediowym nie zawsze sprawdza się i często niezbędne jest, aby to wręcz jeden podmiot wziął odpowiedzialność za dowożenie wyników – uważa Grzegorz Gracz.

Dzisiejsze wyzwania stawiane przez Klientów, wielokanałowa komunikacja, analityka biznesowa, zrozumienie wewnętrznych procesów firm, nowa lojalność, czy też transformacja digitalowa, to nieustanne poszerzanie wiedzy, a organiczne budowanie specjalistycznych zespołów często trwa zbyt długo. – Pośrednim celem jest też rozszerzenie grupy Klientów PA i początek kolejnych akwizycji – mówi Michał Tokarski, Członek Zarządu, Business Manager agencji PA.

– Bardzo zależało nam, aby NOVEM i cały nasz zespół świetnych specjalistów, trafił w dobre ręce i tak się stało. – Jestem przekonany, że Grzegorz i Michał oraz team PA odnajdą się w nowej roli znakomicie. Z taką świadomością łatwiej jest zająć się czymś zupełnie nowym – mówi Łukasz Pawlik, od kilku dni nowy CEO startupu Lunching.pl.

Źródło: NOVEM, PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764