logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: obiektyw zmiennoogniskowy Lumix S 70-300mm F4.5-5.6

  PR 22.02.2021, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic ma przyjemność ogłosić wprowadzenie nowego zmiennoogniskowego obiektywu, opartego o system mocowania L w pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatach serii LUMIX S - LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S. (S-R70300). Seria LUMIX S kontynuuje swój rozwój bezkompromisowego obrazu, dzięki aparatom i obiektywom, które zostały zaprojektowane tak, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-obiektyw-zmiennoogniskowy-lumix-s-70-300mm-f4.5-5.6,390313,artykul.html

Nowy obiektyw LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) oferuje bardzo wysoką jakość obrazu, co umożliwia renderowanie imponujących zdjęć oraz filmów. Obiektyw zapewnia także ogromną wygodę użytkownikom, dzięki szybkiemu i precyzyjnemu autofokusowi oraz systemowi podwójnej stabilizacji Dual I.S. To pozwala na bezkompromisowe wykonywanie zdjęć ruchomym obiektom, jak np. sportowcom, zwierzętom oraz pojazdom.

Aby skutecznie tłumić aberrację chromatyczną podjęliśmy decyzję o przyjęciu najnowocześniejszej technologii optycznej z ustawieniem 17 elementów soczewki w 11 grupach. Między innymi są to soczewki UED (Ultra Extra-low Dispersion), dwie ED (Extra-low Dispersion) oraz jedna UHR (Ultra-high Refractive Index). To rozwiązanie zapewnia jednolitą jakość obrazu oraz pozwala na zmniejszenie wagi i rozmiaru obiektywu.

Minimalna odległość ogniskowania obiektywu LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) wynosi 0,54m*1. Pozwala to na osiąganie 0,5x (przy 300mm) w największym przybliżeniu, bez kompresji uchwycanego obrazu. Jedenasto listkowa przysłona o zaokrąglonym kształcie zapewnia stylowy efekt zaokrąglenia bokeh w całym zakresie przybliżenia.

Dzięki połączeniu O.I.S (Optical Image Stabiliser) zamontowanego w obiektywie oraz korpusu I.S. (Image Stabiliser) znajdującego się w aparatach serii LUMIX S, wszelkie wibracje wynikające z drżenia dłoni lub ruchu pozostają w pełni zrekompenowane. Umożliwia to użycie 5,5 stopniowego czasu otwarcia migawki. Kontrola ostrości z maksymalną ilością 480 klatek na sekundę zapewni szybki i niezwykle precyzyjny AF.

Obiektyw LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) definiuje także wysoka mobilność – jest kompaktowy, lekki oraz odporny na kurz i zachlapanie. Można go używać nawet w temperaturze -10*C. Warto też wspomnieć o powłoce odpornej na wode i olej oraz filtrze o średnicy 77mm.

Wszystkie obiektywy z serii LUMIX S są wyposażone w mechanizm, który minimalizuje zjawisko nazywane niestabilnością kąta widzenia (focus breathing). Jest to efekt przez który zmienia się pole widzenia podczas ustawiania ostrości. Występuje on w obiektywach, które zostały zaprojektowane do wykonywania zdjęć w bezruchu.  Obiektywy s serii LUMIX S tłumią wszelkie przesunięcia ostrości podczas powiększania i dostarczają obraz o profesjonalnej jakości.

Obecnie pracujemy nad trzema kolejnymi obiektywami z mocowaniem L i dużą aperaturą, aby w pełni uzupełnić ofertę obiektywów z serii LUMIX S i spełnić potrzeby każdego profesjonalisty.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764