logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat IAB: #17 Incommerce

  PR 11.06.2021, przeczytano 562 razy
ilustracja

Już 15 czerwca odbędzie się kolejny, już 17. InCommerce – po raz drugi w formie ONLINE! Motyw przewodni najbliższej edycji to KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ – czyli zaproszeni eksperci opowiedzą o tym, jak budować e-sprzedaż, wychodząc OD i DO użytkownika. Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-iab%3A-17-incommerce,391872,artykul.html

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.

W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:

  • GOOGLE ANALYTICS 4 – POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA - Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
  • TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE - Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl
  • MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI - Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM
  • CO TO JEST SXO – SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z - Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai
  • E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL - Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel
  • POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII - Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai
  • JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI - Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone
  • TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE - Łukasz Plutecki, CEO Atomstore
  • NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE - Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai

Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym TUTAJ. Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764