Już 15 czerwca odbędzie się kolejny, już 17. InCommerce – po raz drugi w formie ONLINE! Motyw przewodni najbliższej edycji to KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ – czyli zaproszeni eksperci opowiedzą o tym, jak budować e-sprzedaż, wychodząc OD i DO użytkownika. Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB Polska.
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:
- GOOGLE ANALYTICS 4 – POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA - Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
- TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE - Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl
- MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI - Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM
- CO TO JEST SXO – SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z - Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai
- E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL - Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel
- POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII - Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai
- JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI - Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone
- TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE - Łukasz Plutecki, CEO Atomstore
- NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE - Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai
Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym TUTAJ. Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.
Źródło: IAB Polska