logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pekao S.A. rusza z serią podcastów ekonomicznych

  PR 27.11.2020, przeczytano 255 razy

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pekao-s.a.-rusza-z-seria-podcastow-ekonomicznych,389368,artykul.html

Podcasty „Pekaonomia” to inspirujące rozmowy na bieżące tematy związane z obecną sytuacją gospodarczą, trendami na rynku bankowości i finansów.

– Chcemy dzielić się z naszymi słuchaczami wiedzą z dziedziny, w której jesteśmy ekspertami. „Pekaonomia” to cykliczne spotkania, podczas których będziemy poruszać tematykę bankowości, makro i mikroekonomii czy finansów. Wierzę, że nowa forma komunikacji Banku Pekao S.A. będzie stanowić inspirację i cenne źródło porad, związanych z podejmowanymi decyzjami biznesowymi – mówi Paweł Jurek, rzecznik prasowy Banku Pekao S.A.

Rozmówcą Pawła Jurka w pierwszym odcinku jest Ernest Pytlarczyk, główny ekonomista Pekao, który dzieli się swoją opinią na temat obecnej sytuacji rynkowej związanej z lockdownem oraz przedstawi, jak może wyglądać gospodarka Europy w najbliższych miesiącach.

„Pekaonomia” będzie ukazywać się raz w miesiącu w najpopularniejszych serwisach podcastowych.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764