logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne 5 lat

  PR 15.10.2021, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej - Kazimierza Górskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-partnerem-tytularnym-stadionu-na-kolejne-5-lat,393389,artykul.html

Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

- Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną - mówi Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch silnych brandów - "Stadionu Narodowego w Warszawie" oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 roku. Rebranding ze Stadionu Narodowego w PGE Narodowy był pierwszą tego typu operacją o tak dużej skali w Polsce. Mimo wysokiego poziomu zaawansowania przedsięwzięcia oraz licznych wyzwań, które mu towarzyszyły, organizacje z sukcesem wprowadziły na rynek nową markę. Dzisiaj PGE Narodowy jest postrzegany jako lider w branży wydarzeń masowych, spotkań biznesowych, jak i w zakresie organizowania czasu wolnego.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio aż trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.

Źródło: Polska Grupa Energetyczna

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764