logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piar bez tajemnic

  PR 31.01.2005, przeczytano 769 razy

Można już dotknąć i przeczytać magazyn „Piar.pl” Pierwsze w Polsce pismo zajmujące się public relations jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach. Pismo „Piar.pl” za cel stawia sobie propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymianę informacji między światem nauki a światem praktyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piar-bez-tajemnic,2583,artykul.html

W pierwszym numerze magazynu „Piar.pl” można przeczytać m.in. raport „Mit polskiego oligarchy”, czyli jak media widzą polskich megabiznesmanów. W dziale Lobbing, o konieczności podjęcia szerszych działań medialnych na rzecz poprawy wizerunku branży, mówią Arkadiusz Protas i Grzegorz Ziemniak. Z kolei pod hasłem „(Nie)etyczna partyzantka” opisano guerillle marketing, czyli jak tanio osiągnąć duży odzew medialny. W magazynie znalazł się też pierwszy z cyklu artykułów o fotografii, dla tych, którzy chcą uatrakcyjnić swój komunikat prasowy. Nie zabrakło również case study, prezentującego sytuację kryzysową związaną z rzeszowskim torem wyścigowym. Można znaleźć w niej odpowiedź na pytanie, jak szybcy i wściekli pozyskali akceptację społeczności lokalnej.

Stałym elementem magazynu „Piar.pl” będzie dział Prasa Zagraniczna. W pierwszym numerze prezentujemy m.in. PR za czasów cara z rosyjskiego pisma Sovetnik oraz raport PRWeek’a na temat zmiany reputacji firm. Specjalnie dla „Piar.pl” artykuł o branży PR u naszych zachodnich sąsiadów napisał Alexander Gutzmer, redaktor naczelny Pressesprecher.

Na zakończenie smaczek – „Stała Rubryka” dla tych, którzy chcą wiedzieć, o czym się w branży mówi, a czego do końca usłyszeć nie można. A wraz ze Stałą, stały konkurs na press release numeru.

Do tej pory na stronach vortalu Piar.pl można było zapoznać się z fragmentem "Dekalogu propagandzisty" autorstwa Michała Smolarza oraz z pierwszą częścią artykułu „PR po niemiecku”. Subskrybenci newslettera Piar.pl otrzymali również ustęp tekstu dr Małgorzaty Kolędy-Zdziech o tym, kto lobuje lobbuje w Brukseli.

Nowe pismo „Piar.pl” to dwumiesięcznik o nakładzie 5000 egzemplarzy. Siedziba redakcji mieści się w Poznaniu. Wydawcami są agencje: public relations - Prelite Sp. z o.o. oraz interaktywna - Web & Art Sp. z o.o.

Nowy tytuł jest kolejnym etapem rozwoju vortalu Piar.pl, który od blisko ośmiu lat towarzyszy rozwojowi polskiej branży PR. Aktualnie posiada on blisko 6100 zarejestrowanych użytkowników, a z miesiąca na miesiąc notuje wzrost oglądalności rzędu kilkudziesięciu procent. Piar.pl powstaje we współpracy m.in.: z PR Week Worldwire i Sovetnik.

http://www.piar.pl
Źródło: Piar.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764