logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski w najnowszym podcaście Mistrzowie Słowa

  PR 10.05.2021, przeczytano 471 razy
ilustracja

W sobotę, 8 maja br. na Wyborcza.pl pojawił się 10. odcinek podcastu "Mistrzowie Słowa", w którym mistrzowie sceny czytają mistrzów pióra - wybitne aktorki i wybitni aktorzy prezentują najlepsze teksty dziennikarek i dziennikarzy "Gazety Wyborczej". Najnowsza część podcastowej serii, w związku z 32. urodzinami "Gazety Wyborczej", to wspomnienie początków dziennika - Piotr Fronczewski czyta w niej tekst Piotra Lipińskiego "Orgazm z przydziału. Oto dzień, w którym ukazaliśmy się po raz pierwszy". Tej i innych odsłon podcastu "Mistrzowie Słowa" mogą słuchać członkinie i członkowie Klubu Wyborcza.pl oraz subskrybenci TOK FM Premium.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-fronczewski-w-najnowszym-podcascie-mistrzowie-slowa,391399,artykul.html

Pierwszy numer "Gazety Wyborczej" ukazał się 8 maja 1989 r. W wydaniu był m.in. program wyborczy Komitetu Obywatelskiego "Solidarność", a na pierwszej stronie - tekst Lecha Wałęsy i wstępniak zespołu redakcyjnego. A jak wyglądał dzień, w którym dziennik ukazał się po raz pierwszy? - W poniedziałek 8 maja 1989 r. PKP obiecuje, że w wagonach sypialnych nie powinno już zabraknąć szklanek, pościeli, koców, a nawet papieru toaletowego; Premier Rakowski notuje w swoim dzienniku: "Zaczynam czarno widzieć przyszłość"; Cytryny wymiotło ze sklepów, a sera białego nie można dostać już po 8 rano; Biuro Prezydialne Polskiej Akademii Nauk zaleca, aby w oficjalnej korespondencji używać zwrotu "pan", a nie "obywatel"; W weekend poprzedzający 8 maja celnicy zawrócili z granicy 2,5 tysiąca "pseudoturystów"

O tym wszystkim można nie tylko przeczytać na Wyborcza.pl, ale też posłuchać dzięki wyjątkowemu podcastowi "Mistrzowie Słowa". W 10. części cyklu Piotr Fronczewski czyta tekst Piotra Lipińskiego "Orgazm z przydziału. Oto dzień, w którym ukazaliśmy się po raz pierwszy"

Co sobota słuchacze „Mistrzów Słowa” zapoznają się z najciekawszymi publikacjami „Gazety Wyborczej”. To teksty pochodzące z magazynów: "Wolna Sobota”, "Duży Format”, "Wysokie Obcasy”, "Ale Historia”, "Książki, Magazyn do czytania” i „Wyborcza Classic”. Każdy odcinek podcastu publikowanego na Wyborcza.pl/mistrzowieslowa to spotkanie nie tylko z interesującym artykułem, ale też wyjątkowym głosem – publikacje "Wyborczej” czytają wybitne aktorki i wybitni aktorzy.

Poprzednie teksty przeczytali dla klubowiczek i klubowiczów "Wyborczej”: Bartosz Bielenia, Wojciech Malajkat, Julia Wyszyńska, Jerzy Radziwiłowicz, Borys Szyc, Zofia Wichłacz, Maciej Stuhr, Justyna Wasilewska i Artur Barciś.

Całego odcinka "Mistrzów Słowa" mogą wysłuchać posiadaczki i posiadacze pakietu Klubowego Wyborcza.pl, a fragmentu - wszyscy internauci w podcaście "8:10”.

Członkinie i członkowie Klubu "Wyborczej" mogą nie tylko czytać wszystko, co publikuje redakcja "Gazety Wyborczej" - mają też bezpośredni kontakt z redakcją, zaproszenia na ekskluzywne spotkania i dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich. Mogę również korzystać z archiwum dziennika (z ponad 4 mln artykułów od 1989 r.), a w prezencie na powitanie otrzymują trzy miesiące darmowego dostępu do podcastów Radia TOK FM.

Podcast "Mistrzowie Słowa" wspiera autopromocja na stronach serwisów Wyborcza.pl i papierowego wydania, a także na profilach dziennika w mediach społecznościowych.

"Mistrzowie Słowa” to kolejny podcast tworzony przez redakcję "Gazety Wyborczej”. Od końca 2019 r. na Wyborcza.pl – od poniedziałku do piątku rano – pojawia się podcast "8:10”, w którym dziennikarze "Wyborczej” i Wyborcza.pl komentują najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie, polecają wydarzenia kulturalne oraz opowiadają o swoich tekstach. Oprócz tego w serwisie dostępne są podcasty programu "Jutronauci”, nowe odcinki "Radia Książki” i podcasty "Wysokich Obcasów”.

Przy okazji premiery nowych części podcastu "Mistrzowie Słowa” zespół "Gazety Wyborczej” przypomina też i poleca serię audiobooków Wydawnictwa Agora pod tym samym tytułem, którą można znaleźć na stronie Kulturalnysklep.pl i Publio.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764