logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl

  PR 29.06.2022, przeczytano 479 razy
ilustracja

Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-karczmarczyk-w-zespole-moto.pl,396421,artykul.html

Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl odpowiada za dział Moto Biznes. Jest również autorem i wydawcą cyklu „Moto Raport”.

– Moto.pl jest serwisem nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów i jednośladów – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny i dyrektor Moto.pl. – To także medium, w którym nie brakuje materiałów o tematyce biznesowej oraz ciekawych raportów, które publikujemy przy współpracy z zewnętrzną agencją badawczą. W mojej opinii doświadczenie Piotra Karczmarczyka sprawia, że świetnie sprawdzi się on w obszarze Moto Biznesu oraz współtworzenia raportów Moto.pl  – dodaje.  

Piotr Karczmarczyk rozpoczął swoją przygodę z dziennikarstwem motoryzacyjnym w tygodniku „Motor” Wydawnictwa Bauer. Później pracował w redakcji papierowego wydania magazynu „Auto Świat” od Ringier Axel Springer Polska, a po kilku latach rozpoczął pracę w redakcji internetowej tworzącej treści motoryzacyjne nie tylko do serwisu Auto-swiat.pl, ale również dla portalu Onet.pl. Po blisko 12 latach zdecydował się na zmianę i dołączenie do redakcji serwisu Moto.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764