logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl

  PR 29.06.2022, przeczytano 200 razy
ilustracja

Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-karczmarczyk-w-zespole-moto.pl,396421,artykul.html

Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl odpowiada za dział Moto Biznes. Jest również autorem i wydawcą cyklu „Moto Raport”.

– Moto.pl jest serwisem nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów i jednośladów – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny i dyrektor Moto.pl. – To także medium, w którym nie brakuje materiałów o tematyce biznesowej oraz ciekawych raportów, które publikujemy przy współpracy z zewnętrzną agencją badawczą. W mojej opinii doświadczenie Piotra Karczmarczyka sprawia, że świetnie sprawdzi się on w obszarze Moto Biznesu oraz współtworzenia raportów Moto.pl  – dodaje.  

Piotr Karczmarczyk rozpoczął swoją przygodę z dziennikarstwem motoryzacyjnym w tygodniku „Motor” Wydawnictwa Bauer. Później pracował w redakcji papierowego wydania magazynu „Auto Świat” od Ringier Axel Springer Polska, a po kilku latach rozpoczął pracę w redakcji internetowej tworzącej treści motoryzacyjne nie tylko do serwisu Auto-swiat.pl, ale również dla portalu Onet.pl. Po blisko 12 latach zdecydował się na zmianę i dołączenie do redakcji serwisu Moto.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764