logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce

  PR 25.02.2021, przeczytano 873 razy
ilustracja

Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy dla konsumentów) w całej Polsce. Planowane są także działania outdoorowe, w prasie i telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-sierpinski-ambasadorem-marki-syoss-w-polsce,390346,artykul.html

Piotr Sierpiński jako ambasador występuje w spotach reklamowych, emitowanych m.in. na YouTubie, a także prowadzi Akademię Wizaż, czyli serię filmów edukacyjnych dostępnych na portalu wizaz.pl. Do 7 marca trwa konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania jest metamorfoza fryzury, którą wykona sam ambasador marki. Zwycięzcy zostaną wybrani do 29 marca, a efekty będą zaprezentowane w magazynie VIVA!.

– Z ogromną radością przyjąłem zaproszenie do współpracy z marką Syoss. Te kosmetyki do włosów to bardzo dobry wybór dla kobiet, które samodzielnie w profesjonalny sposób chcą zadbać o swoje włosy. Produkty Syoss są tworzone przez fachowców przy wykorzystaniu nowych technologii i zawierają innowacyjne składniki, dzięki czemuumożliwiają uzyskanie salonowych efektów w domu – mówi Piotr Sierpiński, fryzjer i stylista gwiazd.

– Piotr, jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie włosów, był naturalnym wyborem, gdyż marka Syoss oferuje produkty pomagające uzyskać profesjonalne efekty w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kochanowska-Glen, Senior Brand Manager Hair Care & Styling w firmie Henkel Polska.

Współpraca została zawarta na rok, a o innych podejmowanych działaniach marka będzie informować na bieżąco.

Piotr Sierpiński to stylista fryzur, podchodzący do swojej pracy z ogromną pasją i zaangażowaniem. Posiada 14 lat doświadczenia w zawodzie, a jego specjalizacje to zagęszczanie i przedłużanie włosów, a także metamorfozy koloru. Jest szkoleniowcem marek Easihairpro oraz Mounir. Współpracuje z wieloma gwiazdami. Jest właścicielem luksusowego atelier Piotr Sierpiński, Hair w Poznaniu, uznanego przez magazyn Gala za Najlepsze Miejsce Beauty 2019 i 2020.

Źródło: Syoss

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764