logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce

  PR 25.02.2021, przeczytano 770 razy
ilustracja

Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy dla konsumentów) w całej Polsce. Planowane są także działania outdoorowe, w prasie i telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-sierpinski-ambasadorem-marki-syoss-w-polsce,390346,artykul.html

Piotr Sierpiński jako ambasador występuje w spotach reklamowych, emitowanych m.in. na YouTubie, a także prowadzi Akademię Wizaż, czyli serię filmów edukacyjnych dostępnych na portalu wizaz.pl. Do 7 marca trwa konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania jest metamorfoza fryzury, którą wykona sam ambasador marki. Zwycięzcy zostaną wybrani do 29 marca, a efekty będą zaprezentowane w magazynie VIVA!.

– Z ogromną radością przyjąłem zaproszenie do współpracy z marką Syoss. Te kosmetyki do włosów to bardzo dobry wybór dla kobiet, które samodzielnie w profesjonalny sposób chcą zadbać o swoje włosy. Produkty Syoss są tworzone przez fachowców przy wykorzystaniu nowych technologii i zawierają innowacyjne składniki, dzięki czemuumożliwiają uzyskanie salonowych efektów w domu – mówi Piotr Sierpiński, fryzjer i stylista gwiazd.

– Piotr, jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie włosów, był naturalnym wyborem, gdyż marka Syoss oferuje produkty pomagające uzyskać profesjonalne efekty w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kochanowska-Glen, Senior Brand Manager Hair Care & Styling w firmie Henkel Polska.

Współpraca została zawarta na rok, a o innych podejmowanych działaniach marka będzie informować na bieżąco.

Piotr Sierpiński to stylista fryzur, podchodzący do swojej pracy z ogromną pasją i zaangażowaniem. Posiada 14 lat doświadczenia w zawodzie, a jego specjalizacje to zagęszczanie i przedłużanie włosów, a także metamorfozy koloru. Jest szkoleniowcem marek Easihairpro oraz Mounir. Współpracuje z wieloma gwiazdami. Jest właścicielem luksusowego atelier Piotr Sierpiński, Hair w Poznaniu, uznanego przez magazyn Gala za Najlepsze Miejsce Beauty 2019 i 2020.

Źródło: Syoss

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764