logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Planowanie działań z kalendarzem More Bananas

  PR 09.01.2023, przeczytano 291 razy

Kalendarz Marketera od More Bananas już po raz trzeci będzie wspierał marketerów_ki w codziennej pracy. Każdy, kto ceni planowanie oraz chce pogłębiać wiedzę z zakresu marketingu i contentu znajdzie w nim odpowiednie dla siebie treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/planowanie-dzialan-z-kalendarzem-more-bananas,398560,artykul.html

Kalendarz Marketera 2023 to plik, który można dopasować do swoich preferencji. Składa się z kalendarza contentowego, który pozwoli zaplanować miesięczne działania, rocznego planera do wpisywania celów i najważniejszych wydarzeń w każdym kwartale, kalendarza świąt nietypowych, 52 challenge z poleceniami branżowych książek, Best of 2023, aby zawsze mieć pod ręką najlepsze kampanie, wpisy blogowe czy podcasty.

– Kalendarz Marketera został stworzony na podstawie naszych doświadczeń i potrzeb. Wiemy, że plik z harmonogramem postów to za mało dla osoby, która pracuje w marketingu. Komunikacja social media, kampanie reklamowe, święta nietypowe, ale też samorozwój to kwestie, na które warto zwrócić uwagę w 2023 roku. Ważne, żeby je odpowiednio zaplanować - a w tym pomoże nasz kalendarz  – komentuje Agnieszka Gałczyńska, Marketing Manager More Bananas.

  • Kalendarz Marketera 2023 można pobrać za darmo TUTAJ.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764