logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image: behind the scenes o zwiastunie „Company of Heroes 3”

  PR 03.03.2023, przeczytano 673 razy
ilustracja

Z okazji premiery kolejnej części „Company of Heroes” od Relic Entertainment, Inc., Platige Image przygotowało wideo zza kulis, w którym pokazuje jak wyglądała praca nad powstawaniem gry. W materiale zobaczymy m.in. jak wygląda praca reżysera z aktorami, wcielającymi się w postaci kultowej gry, a także będziemy mogli podejrzeć czym zajmują się specjaliści od produkcji i postprodukcji. Wkład w powstanie trailera do trzeciej odsłony gry Relic Entertainment mieli także specjaliści od VFX. Z ich wypowiedzi dowiemy się jak powstawały odwzorowania 3D legendarnych czołgów i samolotów, biorących udział w drugiej wojnie światowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image%3A-behind-the-scenes-o-zwiastunie-_company-of-heroes-3_,399162,artykul.html

Platige Image jest jednym z wiodących studiów produkcyjnych realizujących filmowe zwiastuny do gier. W portfolio marki znajdują się trailery dla największych globalnych wydawców, m.in. Ubisoft, Activision, Smilegate czy CD Projekt Red. Wieloletnie doświadczenie z twórcami serii „Company of Heros” - kanadyjskim gigantem rynku gier komputerowych - Relic Entertainment oraz firmą SEGA - sprawiło, że przygotowanie trailera było nie tylko kolejnym zawodowym wyzwaniem, ale i – co doskonale widać po atmosferze panującej na planie – prawdziwym połączeniem pasji z przyjemnością.

– Zadanie ułatwiało nam też to, że tworząc materiały do poprzednich częściach poznaliśmy nie tylko większość niuansów pracy dla tych marek, ale również poszerzyliśmy wiedzę historyczną i militarną na temat II wojny światowej – mówi Tomek Suwalski.

Prawdziwym sprawdzianem umiejętności studia było oddanie historii dwóch kompanów, którzy walczyli w Afryce z pierwszą dywizją pancerną, po czym przedostali się na front włoski. To właśnie ich losy śledzimy w zwiastunie gry.

– Kluczem do sukcesu było odpowiednie dobranie aktorów, między którymi to camaraderie jest autentycznie widoczne. Na szczęście udało nam się dobrać osoby, które mają wspólną historię i znają się od lat, jeszcze z czasów akademii filmowej – dodaje Suwalski.

Poza żołnierzami, w trailerze pojawia się sprzęt bojowy z epoki. Możemy zobaczyć stworzone całkowicie komputerowo modele 3D czołgi Panzer IV oraz Churchill, ciężarówkę Opel Blitz, samolot P-47 Thunderbolt oraz słynne działo przeciwlotnicze 8,8 cm Flak 18.

– Ponieważ jest to produkcja historyczna, to główną inspiracją musiała być oczywiście sama historia. Na podstawie archiwalnych zdjęć oraz filmów szczegółowo dopracowaliśmy każdy element wyposażenia oraz pojazdów i odtworzyliśmy je tak, aby były zgodne z oryginałami – mówi Bartek Kmita, VFX Supervisor odpowiedzialny za elementy graficzne.

O pracy na zwiastunem wypowiada się także Hanna Drewek, producentka

– Zarówno Relic, jak i SEGA były bardzo otwarte na nasze sugestie odnośnie realizacji. Dzięki temu wspólnie możemy tworzyć bardzo filmowe, plastyczne trailery, które w kolejnych odsłonach, pomimo stawianych nam coraz większych wyzwań produkcyjnych, są coraz lepsze.

Company of Heroes 3 jest najnowszą odsłoną serii gier strategicznych osadzonych w realiach II wojny światowej. W grudniu 2022 roku opublikowany został cinematic trailer zapowiadający zbliżającą się premierę gry, za którego produkcję odpowiedzialny był Platige. Za reżyserię odpowiadał Tomek Suwalski, nagrodzony Young Director Award w Cannes za zwiastun Metro Exodus: Artyom’s Nightmare. Trailer Company of Heroes łączy live-action z VFX i jest interpretacją prawdziwych wydarzeń, które rozegrały się podczas kampanii północnoafrykańskiej w latach 40. ubiegłego wieku.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764