logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie kampanii Dotykam=Wygrywam

  PR 09.01.2019, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

W październiku, jak co roku, bardzo głośno namawiano zewsząd do profilaktyki raka piersi. To najbardziej różowy ze wszystkich miesięcy w roku. Już po raz siódmy odbyła się też w ramach tych działań kolejna edycja jednej z najwyraźniej dedykowanych profilaktyce zachorowań na raka piersi kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-kampanii-dotykam%3Dwygrywam,380724,artykul.html

Dlaczego DOTYKAM=WYGRYWAM to tak ważny dla kobiet projekt?

Bo łączy aspekty: prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny, a jest przy tym osadzony w realiach codziennego życia kobiet, czyli w świecie bielizny — bliższej ciału niż przysłowiowa koszula. Promocja profilaktyki raka piersi wybrzmiewa najgłośniej tam, gdzie spotyka się z życiem codziennym, a więc poprzez regularne samobadanie piersi, ale i przez noszenie dobrze dopasowanego biustonosza, który nie robi krzywdy piersiom. W październiku, w ramach kampanii brafitterki salonów biorących w niej udział przypominały podczas zakupów, że powinnyśmy piersi nie tylko pięknie odziać, ale też dbać o ich zdrowie. Do akcji przyłączyło się w tym roku 148 salonów brafittingowych z całej Polski. Ich zaangażowanie zmobilizowało tysiące kobiet do zwrócenia uwagi na własne zdrowie.

Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu, ale również inicjatorka i organizatorka kampanii: - Nieodłączną częścią Dotykam=Wygrywam jest zbiórka do reCYClingu źle dopasowanych biustonoszy, które tylko zalegają w szufladach wielu kobiet, a noszone mogą szkodzić zdrowiu piersi. Zebrane staniki następnie są utylizowane, a całość uzyskanych środków z tego procesu wspiera stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny w walce z rakiem piersi. Tegoroczny cel został osiągnięty. Założeniem było pobicie poprzednich wyników i uzbieranie aż 1 tony starych biustonoszy. Udało się zebrać aż 16 740 sztuk, czyli ponad tonę (1 tona = 16 000 sztuk)! To niebywały rezultat, szczególnie że w zeszłym roku zebraliśmy 9216 sztuk, także wspólnymi siłami, przy wsparciu sklepów bieliźnianych biorących udział w akcji i przy zaangażowaniu ambasadorek, prawie podwoiliśmy zeszłoroczny wynik!

ilustracjastrzałka

Wielkim wsparciem każdej edycji Dotykam=Wygrywam jest udział wielu polskich gwiazd. Siódmą edycję kampanii wspomagały następujące gwiazdy i kobiety biznesu: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Marzena Rogalska, Anna Iberszer, Anna Gzyra-Augustynowicz, Aleksandra Mikołajczyk, Olga Kozierowska, a także influencerki: Anna Dziedzic Fit Mom, MumMe, AshPlumPlum, Paula Perez i siostry ADiHD, współtwórczynie marki FIT & JUMP.

ilustracjastrzałka

BRAplanner — notatnik nowoczenej kobiety

Na cele kampanii wydany został oryginalny BRAplanner, czyli kobiecy notatnik zawierający pożyteczne informacje na temat zdrowia biustu, samobadania, brafittingu, jak również garść bieliźniano-stylizacyjnych porad. Znalazły się tam też namawiające do dbania o zdrowie piersi zdjęcia Ambasadorek Dotykam=Wygrywam, które aktywnie włączyły się w promocję idei kampanii. Całkowity zysk ze sprzedaży tych wyjątkowych notesów jest przekazany dla stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

BRAplannery można kupić w sklepach bieliźnianych biorących udział w kampanii oraz tutaj. O oprawę graficzną BRAplannera zadbała znana wszystkim wielbicielom ciętego dowcipu rysunkowego Magda Danaj i jej Porysunki, a zdjęcia wykonali Karolina Chabel-Williams i Piotr Harwas.

Jak zwykle nie zawiedli Partnerzy akcji:

  • Panache Lingerie — ciesząca się uznaniem już od prawie 40 lat firma produkująca bieliznę w szerokim zakresie rozmiarów i krojów, które zaspokajają potrzeby bieliźniane kobiet posiadających różne typy sylwetki.
  • Clear Channel Polska, jedna z wiodących firm OOH, która wspiera corocznie akcję i nagłaśnia ją na bilboardach oraz w sieci digitali w galeriach handlowych premium, w największych polskich miastach.
  • 3R Recycling Solutions, duża firma sektora recyclingu tekstylnego w Polsce, która od trzech lat współtworzy akcję DOTYKAM=WYGRYWAM, poddając recyclingowi zebrane podczas kampanii biustonosze i przekazując zysk z tego procesu na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.
  • Miesięcznik Claudia, który swoimi ogromnymi zasięgami wsparł w tym roku przekaz DOTYKAM=WYGRYWAM wśród ogromnej rzeszy swoich Czytelników.
  • Hotel Belotto. To w pięknych wnętrzach tego zabytkowego pałacu w centrum Warszawy jak co roku odbyła się uroczysta inauguracja kampanii, podczas której wszyscy ambasadorzy i zwolennicy naszej inicjatywy mogli się spotkać i zainicjować reCYCling, oddając na miejscu pierwsze biustonosze.
  • Wolf Studio — wyjątkowe miejsce, w którym zorganizowano sesję fotograficzną ambasadorek akcji Dotykam=Wygrywam.
  • Portal Sukces Pisany Szminką — pierwsza w Polsce organizacja działająca na rzecz przedsiębiorczości kobiet i promocji ich sukcesów w biznesie założona przez Olgę Kozierowską — dziennikarkę biznesową, działaczkę społeczną, mówczynię motywacyjną, trenerkę i mentorkę.

Źródło: Panache Lingerie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764