logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom wprowadza nowy tablet z serii Cintiq

  PR 09.01.2019, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

W dniu dzisiejszym firma Wacom zaprezentowała na targach elektroniki użytkowej Consumer Electronics Show nowy model tabletu graficznego. Cintiq 16 to narzędzie do tworzenia cyfrowych szkiców, ilustracji i rysunków technicznych, w którego projektowaniu wykorzystano 35-letnie doświadczenie i wiedzę Wacom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-wprowadza-nowy-tablet-z-serii-cintiq,380725,artykul.html

Nowy Cintiq zaprojektowano z myślą o młodych, kreatywnych artystach - pasjonatach, studentach sztuki i hobbystach, którzy chcą skorzystać z godnych zaufania i niezawodnych produktów Wacom, ale nie są im potrzebne wszystkie zaawansowane funkcje znane z linii Cintiq Pro. Cintiq stanowi również atrakcyjną ofertę dla obecnych użytkowników tabletów graficznych, którzy pragną wymienić go na model z ekranem. Nowy model ma trafić do sklepów pod koniec stycznia, jego cena sugerowana to 2599 zł brutto.

Cintiq 16 wyposażono w pióro Pro Pen 2 firmy Wacom, które zapewnia 8192 poziomy czułości na nacisk i reakcję na nachylenie, co przekłada się na niezrównaną precyzję i dokładność. Dzięki wykorzystaniu technologii rezonansu elektromagnetycznego (EMR) firmy Wacom pióro nie wymaga akumulatora ani ładowania – nigdy. Wyświetlacz full HD o rozdzielczości 1920 x 1080 wyświetla 72% kolorów standardu NTSC. Jest pokryty hartowanym szkłem z powłoką antyrefleksyjną i daje naturalne odczucia jak podczas pracy na tradycyjnym papierze. Cintiq 16 ma atrakcyjną, a przy tym kompaktową konstrukcję, która nie zajmuje dużo przestrzeni roboczej, a przewód „3 w 1” eliminuje bałagan na biurku.

ilustracjastrzałka

- Produkty Wacom spod znaku cyfrowego pióra i wyświetlacza stały się nieodzowne dla kreatywnych profesjonalistów. Teraz oferujemy tę samą technologię pióra, jakość konstrukcji i wiedzę tym, którzy pragnęli ich już wcześniej, ale ze względu na trudne początki kariery być może nie mogli sobie pozwolić na wykorzystywanie pełnego zakresu profesjonalnych funkcji urządzeń Wacom – oświadczył Faik Karaoglu, wiceprezes wykonawczy działu kreatywnego Wacom. - Naszym zdaniem jest to doskonałe rozwiązanie dla początkujących twórców, ale także dla studentów, wykonawców rysunków technicznych w branży architektonicznej, planowaniu, wzornictwie przemysłowym lub inżynierii, a nawet dla twórców o ugruntowanej renomie, którzy chcą nabyć drugie urządzenie do domowego biura lub pracowni.

ilustracjastrzałka

Wraz z wprowadzeniem modelu Cintiq w 2001 roku firma Wacom stała pierwszym producentem, który zaoferował ekran piórkowy do prac kreatywnych. Ekrany takie służą dziś do tworzenia praktycznie wszystkich animacji, prac przy rozwoju gier i projektowaniu wzornictwa przemysłowego. Wacom Cintiq lub Cintiq Pro firmy Wacom jak żaden inny produkt pozwala odtwarzać realia pracy na tradycyjnych nośnikach. Jest naturalny i intuicyjny, a na dodatek zwiększa wydajność i umożliwia natychmiastową współpracę. Idealny do tworzenia ilustracji, projektowania graficznego, retuszu zdjęć i projektowania inżynieryjnego: Cintiq 16 sprawdzi się zarówno wśród kreatywnych pasjonatów, jak i początkujących profesjonalistów. Linia ekranów Cintiq współpracuje z komputerami PC i Mac oraz z setkami aplikacji wykorzystującymi funkcję czułości na nacisk, jak np. pakiet Adobe, Autodesk, Pixologic, Celsys, Corel i The Foundry.

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Serviceplan Health i Value Media we wspólnej kampanii dla Maxon Active
Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w...
Husqvarna walczy z hałasem - kampania społeczna „Ciche Sąsiedztwo”
25 kwietnia w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem firma Husqvarna zainaugurowała kampanię społeczną Ciche Sąsiedztwo „Umówmy się na ciszę”. Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa, firm, instytucji, włodarzy miast i mediów na problem zanieczyszczenia hałasem, zwiększenie świadomości, na temat zagrożeń i wpływu...
KS Biuro Marketingowe i Lazystore w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c. .
Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764