logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom wprowadza nowy tablet z serii Cintiq

  PR 09.01.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

W dniu dzisiejszym firma Wacom zaprezentowała na targach elektroniki użytkowej Consumer Electronics Show nowy model tabletu graficznego. Cintiq 16 to narzędzie do tworzenia cyfrowych szkiców, ilustracji i rysunków technicznych, w którego projektowaniu wykorzystano 35-letnie doświadczenie i wiedzę Wacom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-wprowadza-nowy-tablet-z-serii-cintiq,380725,artykul.html

Nowy Cintiq zaprojektowano z myślą o młodych, kreatywnych artystach - pasjonatach, studentach sztuki i hobbystach, którzy chcą skorzystać z godnych zaufania i niezawodnych produktów Wacom, ale nie są im potrzebne wszystkie zaawansowane funkcje znane z linii Cintiq Pro. Cintiq stanowi również atrakcyjną ofertę dla obecnych użytkowników tabletów graficznych, którzy pragną wymienić go na model z ekranem. Nowy model ma trafić do sklepów pod koniec stycznia, jego cena sugerowana to 2599 zł brutto.

Cintiq 16 wyposażono w pióro Pro Pen 2 firmy Wacom, które zapewnia 8192 poziomy czułości na nacisk i reakcję na nachylenie, co przekłada się na niezrównaną precyzję i dokładność. Dzięki wykorzystaniu technologii rezonansu elektromagnetycznego (EMR) firmy Wacom pióro nie wymaga akumulatora ani ładowania – nigdy. Wyświetlacz full HD o rozdzielczości 1920 x 1080 wyświetla 72% kolorów standardu NTSC. Jest pokryty hartowanym szkłem z powłoką antyrefleksyjną i daje naturalne odczucia jak podczas pracy na tradycyjnym papierze. Cintiq 16 ma atrakcyjną, a przy tym kompaktową konstrukcję, która nie zajmuje dużo przestrzeni roboczej, a przewód „3 w 1” eliminuje bałagan na biurku.

ilustracjastrzałka

- Produkty Wacom spod znaku cyfrowego pióra i wyświetlacza stały się nieodzowne dla kreatywnych profesjonalistów. Teraz oferujemy tę samą technologię pióra, jakość konstrukcji i wiedzę tym, którzy pragnęli ich już wcześniej, ale ze względu na trudne początki kariery być może nie mogli sobie pozwolić na wykorzystywanie pełnego zakresu profesjonalnych funkcji urządzeń Wacom – oświadczył Faik Karaoglu, wiceprezes wykonawczy działu kreatywnego Wacom. - Naszym zdaniem jest to doskonałe rozwiązanie dla początkujących twórców, ale także dla studentów, wykonawców rysunków technicznych w branży architektonicznej, planowaniu, wzornictwie przemysłowym lub inżynierii, a nawet dla twórców o ugruntowanej renomie, którzy chcą nabyć drugie urządzenie do domowego biura lub pracowni.

ilustracjastrzałka

Wraz z wprowadzeniem modelu Cintiq w 2001 roku firma Wacom stała pierwszym producentem, który zaoferował ekran piórkowy do prac kreatywnych. Ekrany takie służą dziś do tworzenia praktycznie wszystkich animacji, prac przy rozwoju gier i projektowaniu wzornictwa przemysłowego. Wacom Cintiq lub Cintiq Pro firmy Wacom jak żaden inny produkt pozwala odtwarzać realia pracy na tradycyjnych nośnikach. Jest naturalny i intuicyjny, a na dodatek zwiększa wydajność i umożliwia natychmiastową współpracę. Idealny do tworzenia ilustracji, projektowania graficznego, retuszu zdjęć i projektowania inżynieryjnego: Cintiq 16 sprawdzi się zarówno wśród kreatywnych pasjonatów, jak i początkujących profesjonalistów. Linia ekranów Cintiq współpracuje z komputerami PC i Mac oraz z setkami aplikacji wykorzystującymi funkcję czułości na nacisk, jak np. pakiet Adobe, Autodesk, Pixologic, Celsys, Corel i The Foundry.

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764