logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pojedynek influencerów, czyli 5. edycja konferencji #Linkedinlocalvirtual

  PR 27.09.2022, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Współzawodnictwo rodzi zazwyczaj wiele emocji. Dotyczy to zarówno sportów indywidualnych, jak i drużynowych, dyscyplin wymagających sprawnej kondycji fizycznej, jak i jasnego umysłu. Łącząc rywalizację z polemiką, otrzyma się unikatowy pojedynek, który poza niezapomnianymi przeżyciami niesie za sobą również bogactwo wiedzy i doświadczenia. Podczas piątej edycji #LinkedInLocalVirtual będzie miała miejsce „walka” influencerów, a zamiast pięści narzędziami staną się… argumenty. Konferencja #LLV, która jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata, odbędzie się w dniach 12-14 października. Główne tematy, wokół których będą się poruszać prelegenci to m.in. skuteczna sprzedaż w kanałach online, automatyzacja marketingu oraz projektowanie programów employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pojedynek-influencerow%2C-czyli-5.-edycja-konferencji-linkedinlocalvirtual,397370,artykul.html

FAME LLV

Powodów, dla których ludzie obserwują działania klasycznych influencerów, jest wiele. To natomiast, co wyróżnia twórców B2B, to umiejętność przyciągania widowni siłą retoryki. Już wkrótce nadejdzie możliwość, aby się o tym przekonać. Podczas jednego z kluczowych punktów programu #LinkedInLocalVirtual – pojedynku influencerów FAME LLV, na ringu pojawi się dwóch zawodników. W jednym z narożników znajdzie się Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor, a naprzeciw niego, w pełnej gotowości, stanie Wojciech Herra, szkoleniowiec, podcaster, wykładowca, trener sprzedaży. Panowie stoczą między sobą dyskusyjną walkę w temacie: „Jestę influencerem” – czy LinkedIn zmierza w stronę celebrytów od wszystkiego?”. Galę poprowadzi Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

– Z wielkim oczekiwaniem odliczam dni do październikowego #LinkedInLocalVirtual. To nie tylko szereg wystąpień i prezentacji, lecz także wspólne relacje oraz wzajemne dzielenie się doświadczeniami. Ta edycja będzie naprawdę niezwykła. Podczas trzech dni wysłuchamy wspaniałych mówców, a także będziemy świadkami FAME LLV, ringowego pojedynku na argumenty. Zachęcam do udziału w konferencji dla marketerów B2B, która odbędzie się 12-14 października. Bilety wciąż są dostępne – mówi Marcin Sokołowski, CEO Sharebee i organizator #LinkedinLocalVirtual.

Pigułki tematyczne

Podczas wydarzenia na uczestników czeka w sumie 13 prelegentek i prelegentów, którzy podzielą się niezbędną wiedzą, ale przede wszystkim praktycznymi poradami. Pierwszy dzień konferencji – 12 października – będzie dotyczył zagadnień z obszaru employer branding, czyli budowania wizerunku pracodawcy. Aleksandra Woźnicka, employer branding expert w Bosch, w swojej prezentacji „EB like a Bosch – jak zaprojektowaliśmy nasze najlepsze kampanie” opowie m.in. o wskazówkach dotyczących kreowania pomysłów oraz o ścieżce tworzenia z nich realnych projektów. Wspomni też o tym, w jaki sposób angażować pracowników nie tylko do dobrego mówienia o pracy, lecz także o firmie. Tego samego dnia Maja Gojtowska zgłębi temat ludzi młodych na rynku pracy, odpowiadając na pytanie „czy oni zmienią rynek czy rynek zmieni ich”. Prelegentami, którzy również wystąpią 12 października, będą Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska („Nic nie może przecież wiecznie trwać, czyli co gwiazdy estrady mówią nam o obecnym rynku pracy”), Anna Morawiec-Bartosik, założycielka HRrebels („Czy HR-owiec może się przeliczyć?”) oraz Karolina Karolczak, marketing & communications director w Enel-med. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się też panel dyskusyjny, podczas którego Marcin Sokołowski porozmawia z Aleksandrą Pszczołą, CEO w BeeTalents.

Drugiego dnia spotkania, poza FAME LLV, omawiane będą m.in. zagadnienia szeroko rozumianego Social Sellingu. Jakie są możliwości korzystania z narzędzi, które oferuje ten przyszłościowy proces sprzedaży? Elementem działań w tym obszarze mogą być webinary i właśnie o tym będzie mówić Anna Prończuk-Omiotek, konsultantka marketingowa i biznesowa w Anna PRO. Poza wspomnianymi wystąpieniami będzie można również usłyszeć o pomysłach na automatyzację marketingu i sprzedaży B2B płynących z doświadczeń CEO Grow Consulting, Łukasza Kosuniaka. Z kolei Marta Czapik opowie swoją historię budowania marki osobistej, dzieląc się tym, jak video pozwoliło jej „rzucić etat”. Natomiast jeśli ktoś zastanawia się, jak wygląda „Brand Design w codzienności marketera”, swoimi spostrzeżeniami podzieli się Kuba Enzo Rutkowski, właściciel studia brandingowego Kommunikat. Wśród prelegentów znajdą się także Łukasz Malczewski, managing director w dfusion communiaction („Pewnego razu w Dolinie Cyfrowej – opowieści biznesowe, których chcą słuchać klienci”), Bartek Ziemiański, head of social selling programs w Sharebee oraz Szymon Negacz, B2B Sales and Marketing Consultant w SellWise.

Networking – podziel się wiedzą

Konferencja to również doskonała okazja, by nawiązać ciekawe i wartościowe znajomości oraz relacje. Trzeci dzień #LinkedinLocalVirtual pozwoli na interakcję z uczestnikami spotkania oraz networking. Organizatorzy zadbali także o możliwość kontaktu z prelegentami, dlatego 14 października, oprócz czatu z pozostałymi uczestnikami wydarzenia, odbędzie się Q&A z mówcami. Na wydarzenie wciąż można się zapisać pod adresem linkedinlocalvirtual.com – udział jest bezpłatny.

Organizatorem piątej edycji największej konferencji dla marketerów B2B #LinkedinLocalVirtual, która odbędzie się w dniach 12 i 14 października br., jest Sharebee, platforma pozwalająca na skuteczne zarządzanie programami Social Selling i Employee Advocacy w firmach.

O konferencji #LinkedinLocalVirtual

  • Organizator wydarzenia: Sharebee
  • Data: 12-14 października 2022, g. 10:00 – 16:00
  • Rejestracja na wydarzenie: linkedinlocalvirtual.com
  • Partner technologiczny: user.com
  • Partnerzy: Marketer+, d*fusion communication, OnePress

Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Marcin Sokołowski – CEO (Sharebee)
  • Maja Gojtowska – Konsultantka HR
  • Aleksandra Woźnicka – Employer Branding Expert (Bosch)
  • Mateusz Żydek – Ekspert rynku pracy (Randstad)
  • Anna Morwawiec-Bartosik – Założycielka HR rebels
  • Karolina Karolczak – Marketing & Communications Director (Enel-med)
  • Aleksandra Pszczoła – CEO (BeeTalents)
  • Szymon Negacz – B2B Sales and Marketing Consultant (Wise Group)
  • Łukasz Kosuniak – CEO (GrowConsulting)
  • Bartek Ziemiański – Head od Social Selling Programs (Sharebee)
  • Łukasz Malczewski – Managing director (d*fusion communication)
  • Marta Czapik – Trener Technologii Microsoft 365 (Legalna Marta)
  • Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor

Źródło: Sharebee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764