logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Social News - codzienne podsumowanie informacji

  PR 26.09.2022, przeczytano 153 razy
ilustracja

Wirtualna Polska ma nową propozycję dla swoich użytkowników. Uruchomiła WP Social News, czyli narzędzie dostępne bezpośrednio w aplikacji Messenger, które każdego dnia przesyła podsumowanie najistotniejszych wiadomości. Dzięki niemu dostęp do informacji z interesujących obszarów staje się jeszcze prostszy i szybszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-social-news---codzienne-podsumowanie-informacji,397358,artykul.html

WP Social News to pierwsze tego typu rozwiązanie dostępne u polskich wydawców. Narzędzie jest skierowane szczególnie do osób przeglądających treści internetowe na smartfonach, poprzez platformy social media oraz do tych, którzy chcą na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje, ale brak im czasu na ich wyszukiwanie.

Głównym celem nowego rozwiązania jest zapewnienie użytkownikom dostępu do newsów w wygodny i szybki sposób. W ramach produktu mogą zapisać się na dwa rodzaje powiadomień:

  • Breakingnews – najważniejsze informacje z ostatniej chwili
  • Top 10– najczęściej czytane artykuły z ostatnich 6 lub 24 godzin

Po zapisaniu do WP Social News użytkownik każdego dnia otrzyma wiadomość w Messengerze z odnośnikami do polecanych przez redakcję artykułów w serwisach.​

W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji lub zmienić preferencje otrzymywanych powiadomień.Na start narzędzia zaplanowana jest kampania promocyjna na powierzchniach własnych WP oraz na platformie Facebook. To okazja do nawiązania pierwszej interakcji z botem w Messenegerze i zapisania do subskrypcji.

Narzędzie działa już w serwisach WP wiadomości, WP SportoweFakty oraz money.pl, a w przyszłości będzie rozwijane o kolejne serwisy.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764