logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF Maxx świętuje 18. urodziny koncertem Smolastego i wprowadzeniem nowego logo

  PR 26.09.2022, przeczytano 232 razy
ilustracja

Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-maxx-swietuje-18.-urodziny-koncertem-smolastego-i-wprowadzeniem-nowego-logo,397349,artykul.html

Kolory nowego logo RMF MAXX to melanż neonowego różu i energetycznej czerwieni. Logotyp uwzględnia zarówno nowy znak graficzny „RMF” jak i zmodyfikowany zapis „MAXX” przez dwie litery X.

- W tym roku zmieniają się logotypy wszystkich stacji Grupy RMF, dlatego uznaliśmy, że to dobra okazja, by logo RMF MAXX stało się krótsze, czytelniejsze i bardziej charakterystyczne. A dzięki nowemu, intensywnemu kolorowi będzie lepiej dostrzegalne i łatwo rozpoznawalne – tłumaczy Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXX. - Natomiast z punktu widzenia anteny i słuchaczy stacji de facto nic się nie zmienia, bo fonetycznie nazwa rozgłośni pozostaje taka sama – dodaje.

Z okazji 18. urodzin 29 września w krakowskim klubie RUST odbędzie się wielka impreza, której główną atrakcją będzie koncert Smolastego – jednego z najpopularniejszych obecnie piosenkarzy, który tworzy muzykę z pogranicza popu i rapu. Na imprezie zagra też GROMEE, znany producent muzyki klubowej. Bilety na to ekskluzywne wydarzenie można wygrać wyłącznie w konkursie na antenie RMF MAXX i na stronie www.rmfmaxx.pl. Prowadzącymi będą Maciek Rock i Irek Jakubek – na co dzień gospodarze porannego programu „Wstawaj, nie udawaj”.

Pierwsza stacja RMF MAXX rozpoczęła nadawanie dokładnie 27 września 2004 roku. Obecnie sieć składa się z aż 22 stacji lokalnych i regionalnych grających nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. W tym roku RMF MAXX osiągnął rekordowe wyniki. W kolejnych letnich miesiącach sieć notowała najwyższe w swojej historii wyniki pod względem: udziału w czasie słuchania (4,4%), średniego dziennego czasu słuchania (146 minut) i znajomości marki (18,8%). Obecnie każdego tygodnia stację włącza 26% Polaków, co daje jej 4. miejsce w rankingu wszystkich rozgłośni w kraju.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764