logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polomarket partnerem programu telewizyjnego „Nasz nowy dom”

  PR 11.03.2020, przeczytano 1002 razy
ilustracja

POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji swojej marki i produktów. Po sukcesie programów w TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” oraz „Zakupy pod kontrolą” produkty POLOmarket zobaczymy w nowym sezonie reality-show POLSAT-u „Nasz nowy dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polomarket-partnerem-programu-telewizyjnego-_nasz-nowy-dom_,386031,artykul.html

– Od kilku lat w swojej komunikacji marketingowej wykorzystujemy product placement. To skuteczny sposób promocji naszej sieci oraz nowych, opracowywanych i wprowadzanych przez nas marek produktów. Po sukcesie programów „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” oraz „Zakupy pod kontrolą” zdecydowaliśmy się na kolejną tak dużą inwestycję w telewizyjny projekt sponsorski – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.

Scenariusz programu „Nasz nowy dom” zakłada gruntowny remont domu lub mieszkania jednej z polskich rodzin. W ciągu 5 dni ekipa budowlańców zmienia ich dotychczasowe życie.

Najnowszy sezon programu „Nasz nowy dom” można oglądać od 4 marca w każdą środę i czwartek o godz. 20:05 w Telewizji POLSAT.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764