Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, infografik, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.
Doświadczenia oraz kontakty handlowe firmy Newspoint, specjalizującej się w monitoringu mediów, pokazują, że marki stosują monitoring m.in. do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Dzięki monitoringowi mamy dostęp do nieograniczonej bazy źródeł i danych. Jednak wiele firm nadal nie wie, że można narzędzia do monitoringu marki wykorzystać w taki czy inny sposób.
Zespół Newspoint przygotował specjalny poradnik, w którym pokazuje, jak i w jakich obszarach można skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach e-booka przedstawione zostało 18 takich zagadnień biznesowych, które mogą przyczynić się do wzmocnienia pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom wizerunkowym.
- Poradnik można pobrać TUTAJ
Źródło: Newspoint