logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik „18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki”

  PR 31.01.2018, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, infografik, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-_18-obszarow-w-ktorych-wykorzystasz-monitoring-marki_,35272,artykul.html

Doświadczenia oraz kontakty handlowe firmy Newspoint, specjalizującej się w monitoringu mediów, pokazują, że marki stosują monitoring m.in. do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Dzięki monitoringowi mamy dostęp do nieograniczonej bazy źródeł i danych. Jednak wiele firm nadal nie wie, że można narzędzia do monitoringu marki wykorzystać w taki czy inny sposób.

Zespół Newspoint przygotował specjalny poradnik, w którym pokazuje, jak i w jakich obszarach można skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach e-booka przedstawione zostało 18 takich zagadnień biznesowych, które mogą przyczynić się do wzmocnienia pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom wizerunkowym.

  • Poradnik można pobrać TUTAJ

Źródło: Newspoint

www.newspoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764