logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta Drzwi z tytułem Superbrands 2018

  PR 23.11.2017, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

Porta Drzwi, marka należąca do wiodącego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. To wyróżnienia przyznawane na podstawie największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-drzwi-z-tytulem-superbrands-2018,34591,artykul.html

- Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Porta już po raz kolejny została wyróżniona tytułami Superbrands i Superbrands Polska Marka. W tym roku w badaniu konsumenckim, w którym pytano o znajomość, korzystanie i rekomendację marki, łącznie wzięło udział ponad 10 tysięcy osób. Dziękujemy za okazane nam zaufanie, na które pracujemy już od wielu lat. To uznanie jakości naszych produktów jest motorem dalszego rozwoju Porta Drzwi – mówi Renata Szymańska, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Porta KMI Poland.

Celem jedynej na świecie niezależnej organizacji Superbrands, działającej od ponad 20 lat, a od 12 w Polsce, jest promowanie idei brandingu marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Największe niezależne badanie marek w Polsce, na podstawie którego co roku przyznawane są tytuły Superbrands zostało przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.

Źródło: Porta KMI Poland

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764