logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta startuje z nową odsłoną kampanii „Otwórz się na…”

  PR 22.03.2017, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y. Kampanię wspiera serwis internetowy www.otworzsiena.pl, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-startuje-z-nowa-odslona-kampanii-_otworz-sie-na%E2%80%A6_,31903,artykul.html

– Na 25. jubileusz istnienia PORTA KMI POLAND zaplanowaliśmy jedną z największych w naszej branży kampanii content marketingowych. „Otwórz się na…” to kolejna odsłona wdrożonej w 2015 roku nowej strategii komunikacji, w ramach której jako pierwszy polski producent zaproponowaliśmy odejście od typowo technicznych komunikatów na temat drzwi, stawiając na emocje, nawiązanie bliskiej relacji z Klientem, przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych – wyjaśnia Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

W ramach realizowanej strategii „Otwórz się na…” zaplanowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa w telewizji oraz portalach internetowych. W komunikację w mediach społecznościowych zaangażowali się również influencerzy YouTube’a oraz Instagrama. Kampanii towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego dla osób o szerokich zainteresowaniach .

Punktem wyjścia prowadzonej kampanii jest raport z badań społecznych „Otwartość Polaków”, przygotowany przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem PORTA DRZWI. Firma zaprosiła do współpracy przy realizacji strategii znanych youtuberów – Karola Paciorka, Reżysera Życia, Magic of Y i Robsona, którzy zwracają uwagę Polaków na problematykę otwartości. Komunikację wzmocnią także odświeżone profile w social media – przede wszystkim na Facebooku, gdzie oficjalny kanał marki zmienił nazwę na „Otwórz się na”. Idee otwartości propagować będą również influencerzy Instagrama, którzy przyłączyli się do kampanii PORTA DRZWI.

W ramach nowej kampanii PORTA DRZWI nawiązała partnerstwa z mediami zasięgowymi, z którymi łączą ją podobne wartości. Marka jest partnerem cykli programów kanału lifestylowego HGTV Home&Garden – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz. Natomiast działania w internecie wesprze partnerstwo z Grupą Wirtualna Polska, z którą PORTA DRZWI uruchomiła portal internetowy  dedykowany dla wszystkich o szerokich zainteresowaniach lifestylem, aranżacją wnętrz, innowacjami czy kulturą.

Za przygotowanie oraz realizację strategii marketingowej na lata 2017-2018 odpowiedzialna jest agencja content marketingowa CIA – Content Impact Agency. Kampanię w zakresie działań PR wspiera agencja Alert Media Communications.

Źródło: PORTA KMI POLAND

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764