logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poruszający świat reklamy z Adlove na Festiwalmarketingu.pl

  PR 29.05.2019, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku w gronie wystawców wrześniowych targów w Strefie EVENT MIX  po raz pierwszy pojawi się Adlove, firma specjalizująca się w systemach reklamowych skrojonych na miarę!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poruszajacy-swiat-reklamy-z-adlove-na-festiwalmarketingu.pl,382666,artykul.html

Adlove jest bezpośrednim importerem oraz producentem nowoczesnych systemów reklamowych. Działalność w głównej mierze opiera na zaopatrywaniu agencji reklamowych, drukarni oraz firm eventowych. Obok standardowych systemów wystawienniczych, wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązania reklamowe i pokazuje, że mimo krótkiego stażu potrafi zostawić konkurencję w tyle.

Na FestiwalMarketingu.pl przedstawi m.in. wyświetlacz hologramów „TWISTER”, którym można sterować za pomocą smartfona. Jest to pierwsza w Polsce reklama multimedialna obsługiwana w ten sposób. Uwagę klienta najbardziej przyciąga światło i ruch, dlatego Adlove stawia na promocję rozwiązań, łączących ruchomy obraz 3D z tradycyjnymi ściankami reklamowymi. Wielkie zainteresowanie wzbudzają także animowane ścianki. Konkurencja jest duża, jednak tylko w Adlove można znaleźć ściankę, która pokazuje coś więcej niż migające światełka. Jako jedyni posiadają w swojej ofercie ściankę reklamową, która w dowolny sposób może zmieniać kolory świateł i dynamicznie zmieniać obraz. Przedstawią połączenie druku i gry świateł, które z pewnością zachwyci każdego klienta.

ilustracjastrzałka

- Decyzja o udziale w tegorocznych targach, zapadła szybko. Od początku istnienia naszej firmy chcieliśmy się rozwijać i przede wszystkim zachwycać reklamą. Jesteśmy dumni z naszej pracy i chcemy się nią dzielić, chcemy poruszyć świat reklamy. Mamy nadzieję, że jesteście gotowi wyjść poza ramy standardowych rozwiązań i dacie się ponieść naszej wizji! – zaznacza Robert Piekut z Adlove.

Z wyjątkową ofertą firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Adlove zachęca do odwiedzenia stoiska D18.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana IV edycja konferencji Event MIX – wydarzenie z udziałem praktyków i ekspertów eventowych odbędzie się pierwszego dnia targów. W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764